• Посилання скопійовано

Специфика налоговых расходов при перевозках

Подскажите, мы являемся перевозчиком на общих основаниях с НДС, также занимаемся экспедированием. С ЗАКАЗЧИКОМ заключаем договор перевозки с привлечением третьих лиц; с непосредственными перевозчиками заключаем также договора на перевозку, от своего имени. Наши перевозчики - физлица на едином налоге, стоимость услуг мы не можем включить в расходы, но вот другой нюанс: в договоре с ПЕРЕВОЗЧИКОМ (третьим лицом) мы оговариваем, что по желанию можем обеспечить его топливом на данную ездку. Вопрос: Является ли это обеспечение расходом? Мы считаем, что-да, т.к. это наша хоздеятельность, ведь перевозчик помогает нам выполнить работу для ЗАКАЗЧИКА,а топливо куплено у ООО с НДС. Право собственности остается за нами. Как правильно это обеспечение оформить, какие документы должны быть при доказательстве расходов и возможно подскажите, влияет ли это списание на НДС?

Витрати на придбання палива, яким забезпечується Перевізник можливо включити до складу витрат у податковому обліку при дотриманні певних умов:

1. В договорі з Перевізником необхідно зазначити, що Замовник забезпечує його паливом.

2. Оформляється акт прийому-передачі палива, в якому слід вказати:
— кількість пального,
— маршрут за яким здійснюється перевезення вантажу,
— документи що будуть надаватись в підтвердження кількості фактично використаного пального (таким документом, має бути подорожній лист вантажного автомобіля).

У даному випадку Замовнику доцільно самостійно виписувати подорожній лист на Перевізника. Після завершення поїздки, Перевізник подає Замовнику такий лист із зазначенням фактичного кілометражу. На підставі такого листа та в межах норм витрачання палива, затверджених наказом Міністерства транспорту України №43 від 10.02.1998 р. Замовник здійснює списання пального.

При зазначеному документальному оформленні, Замовник дотримається вимог ст. 198 ПКУ та збереже право на податковий кредит.

Галина Шулак

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Контракти-Аудит

Рубрика: Оподаткування/Податок на прибуток

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Податок на прибуток»