• Посилання скопійовано

Складання зведеної ПН на частину місячного обсягу постачання товарів

Підприємство здійснює ритмічні поставки ПММ з акцизного складу через ПРК на підставі договорів гуртової поставки за безготівковим розрахунком. Чи не забороняється законом складати зведену ПН на обсяги пального, які перевищують ті, на які були виписані податкові накладні за першою подією?

Норми п. 201.4 ПКУ не мають заборони на складання зведених ПН за наявності вже складених ПН на загальних підставах протягом звітного періоду.

Як зауважують податківці у «ЗІР» (підкатегорія 101.16, запитання: «Чи може платник ПДВ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг, що мають безперервний або ритмічний характер не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду складати декілька зведених податкових накладних?»), протягом звітного (податкового) періоду платник податку – постачальник має право на складання однієї зведеної податкової накладної,  яка складається не пізніше останнього дня такого періоду або двох та більше зведених податкових накладних виходячи із умов передбачених у цивільно – правовому договорі.

Отже, якщо допускається складання декількох зведених ПН, то кожна з них буде відображати лише частину місячного обсягу постачання. Аналогічно можуть бути складені звичайні ПН на частину місячного обсягу постачання товарів та зведена ПН на решту обсягу постачання товарів, за умови, що виконуються всі вимоги п. 201.4 ПКУ.

Зверніть увагу! Зведені податкові накладні можна складати лише на ритмічні постачання товарів, без врахування сум передплат. Ритмічність оплати не дає права на складання зведеної ПН.

Більш докладно про зведені ПН читайте у нашій аналітиці>>

 

 

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024955
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202429
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249275
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202435