У "Віснику. Офіційно про податки" №7 від 17.02.2017 р., заступник директора Департаменту ринку праці та зайнятості Мінсоцполітики України - Анна Свідрак роз’яснила це питання.
З 01.01.2017 р. Законом №77 скасовано необхідність реєстрації укладання та розірвання трудового договору, укладеного між працівником та ФОП у державній службі зайнятості.
Якщо трудовий договір було укладено до 01.01.2015 р., у деяких центрах зайнятості за бажанням ФОП або працівника продовжується реєстрація його розірвання відповідно до Порядку №260.
Центр зайнятості має право відмовити у реєстрації розірвання трудового договору, оскільки не залишилося законних підстав вимагати реєстрації розірвання трудового договору та, зокрема, засвідчення цього факту печаткою центру зайнятості у трудовій книжці працівника.
Підтвердженням факту розірвання трудових відносин найманого працівника з ФОП достатнім є наявність відповідного запису у трудовій книжці працівника, здійсненого з дотриманням вимог Інструкції №58.
Також, будь-яка особа має право звернутися до відділення Пенсійного фонду з відповідною заявою та отримати виписку на підставі даних Державного реєстру застрахованих осіб, у якій буде зазначено дату розірвання трудових відносин з роботодавцем — ФОП.
Більше інформації за посиланням>>>
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись