• Посилання скопійовано

Розбронювання працівників підприємства

На момент бронювання працівників на підприємстві був 41 військовозобов’язаний, з яких забронювали 50% в кількості 20 чоловік. На сьогоднішній день в Дії відображається 35 військовозобов’язаних через те, що звільнилися незаброньовані працівники. Чи повинне підприємство анулювати бронювання 3 працівників, щоб кількість заброньованих не перевищувала 50% від 35 чол.?

Згідно з п. 13 Порядку №76, відстрочка (бронювання працівника) підлягає анулюванню, зокрема, у разі:

1) закінчення строку її дії;

2) завершення підприємством, установою, організацією виробництва товарів, виконання робіт і надання послуг для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань;

3) позбавлення підприємства, установи та організації статусу критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період;

4) ліквідації органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації;

5) звільнення військовозобов’язаного з підприємства, установи та організації (крім звільнення з посади з подальшим призначенням на іншу посаду в межах одного підприємства, установи та організації);

6) тимчасового припинення дії трудового договору військовозобов’язаного з підприємством;

7) обґрунтованого подання керівника підприємства, установи і організації;

8) надання відстрочки з інших причин, визначених ст. 23 Закону "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".

Анулювання відстрочки здійснюється за рішенням Мінекономіки на підставі обґрунтованого подання підприємства. Відповідно до зазначеного рішення підприємства у п’ятиденний строк з дня його прийняття вилучають у військовозобов’язаного витяг, виданий відповідно до пп. 12 Порядку №76, та надсилають його ТЦК та СП, в якому військовозобов’язаний перебуває на військовому обліку (відповідному підрозділу Центрального управління та/або регіональному органу СБУ, відповідному підрозділу Служби зовнішньої розвідки, відповідному підрозділу розвідувального органу Міноборони), з відміткою у відомості видачі бланків спеціального військового обліку (додаток 4).

Надана військовозобов’язаному рішенням Мінекономіки відстрочка, строк дії якої не закінчився, вважається анульованою з дня прийняття Мінекономіки іншого рішення про бронювання такого військовозобов’язаного.

Як бачимо, що за п’ятим номером у переліку підстав для анулювання відстрочки є звільнення саме заброньованого працівника. Безпідставне розбронювання працівників, які й надалі працюють на підприємстві через звільнення інших працівників, які не були заброньовані, не передбачено ані Порядком №76, ані Законом про мобілізацію. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    Сьогодні 10:106
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024223
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202424
  • Чи дають отримані гранти право на бронювання працівників?
    Чи дають право на бронювання працівників гранти на створення та розвиток виробництв переробної промисловості?
    18.11.202427
  • Оплата оренди житла та навчання дітей керівника представництва іноземной компанії
    В трудовому договорі іноземної компанії з головою представництва цієї компанії в Україні зазначається, що компанія зобов'язується сплачувати за навчання дітей в Польщі та оренду житла в Польщі. Чи буде це додатковим благом для голови представництва, якщо головна компанія фінансує представництво з урахуванням оплати навчання і оренди, а самі платежі здійснює представництво?
    18.11.202420