• Посилання скопійовано

Електронні трудові книжки та чисельність штату для працевлаштування особи з інвалідністю

Чи обов’язково зараз підприємству з численністю до 8 осіб працевлаштовувати особу з інвалідністю? Чи потрібно сканувати трудові книжки працівників і надсилати до Пенсійного Фонду?

Чи обов’язково зараз підприємству з численністю до 8 осібпрацевлаштовувати особу з інвалідністю? 

Ні. Пояснимо.

Відповідно до ст. 19 Закону №875, для підприємств, на яких працює від 8 до 25 осіб, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у кількості одного робочого місця.

Тож в даному випадку, якщо на підприємстві працює менше 8чоловік, то працевлаштувати особу з інвалідністю не потрібно. 

 

Чи потрібно сканувати трудові книжки працівників і надсилати у Пенсійний Фонд?

Е-ТК - це цифровий аналог паперової трудової книжки.

Після заповнення роботодавцем анкети та прикріплення скан-копій документів, фахівці територіальних органів Фонду переводять їх у цифровий формат; здійснюють звірку записів трудової книжки із даними, що вже містяться в персональній картці Реєстру застрахованих осіб.

За Законом №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» у працівників і роботодавців є п’ять років для оцифрування трудових книжок. Після перевірки даних з боку Пенсійного фонду України та їхнього внесення до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування буде сформований кінцевий варіант електронної трудової книжки. Відтоді паперова версія буде непотрібна і зможе зберігатися в працівника або вестися паралельно з електронною версією, якщо цього забажає працівник.

Тобто, починаючи з 10.06.2021 р. усі роботодавці повинні подавати до Реєстру застрахованих осіб відомості з паперових трудових книжок про трудову діяльність своїх працівників. Протягом 5-річного (тобто до 10.06.2026 р.) перехідного періоду дозволене паралельне використання паперової трудової книжки (за бажанням працівника) та електронної форми відомостей про трудову діяльність.

Таким чином, у роботодавця є 5 років, до 10.06.2026 р., для оцифрування ТК працівників та внесення їх до Реєстру застрахованих осіб. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»