Нормами законодавства не встановлено переліку документів, які слід оформляти у такому випадку.
Тому сторони мають узгодити між собою (закріпити в договорі), яким саме документом (документами) вони оформлятимуть зміну ціни після відвантаження товару.
Це може бути, наприклад, двосторонній протокол (акт) узгодження ціни партії товарів. На додаток до цього документа можна оформити коригуючу накладну. Ці документи оформляються в довільній формі, але мають містити всі реквізити первинного документа.
Ну і якщо продавець є платником ПДВ, то датою зміни ціни (датою оформлення вищевказаних документів) він має оформити розрахунок коригування до раніше оформленої (на дату відвантаження) ПН.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись