Заборони на повернення товарів, від моменту отримання яких минуло понад 1095 днів, немає, особливо, якщо сторони на це згодні. Крім того, згідно з пп. 12, пп. 19 «Прикінцевих та перехідних положень» ЦКУ на період карантину (COVID-19) та воєнного стану строк позовної давності продовжується. Тож можливо, що на даний час строк позовної давності щодо отриманих (поставлених) товарів ще й не закінчився.
Однак, якщо йдеться про можливість відкоригувати ПДВ при поверненні товару, то це дійсно зробити неможливо після спливу 1095 днів від дати оформлення податкової накладної (ПН) на поставку цих товарів.
Адже розрахунок коригування (РК) до ПН не може бути зареєстрований в ЄРПН пізніше 1095 календарних днів з дати складання ПН, до якої складено такий РК (пп. 192.1 ПКУ). І цей строк на період воєнного стану не продовжується.
Тож якщо покупець та продавець є платниками ПДВ, то доцільно товар не повертати, а саме продати колишньому постачальникові з оформленням нової ПН.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись