• Посилання скопійовано

Який порядок розблокування податкової накладної на послуги перевезення?

Підприємство надає послуги з перевезення (код за ДКПП 49.41). Послуги надаються на умовах передплати. Реєстрацію ПН було зупинено в зв’язку з тим, що обсяг постачання за цим кодом перевищує обсяг придбання. Які подальші дії платника для розблокування ПН та які документи в такому випадку надавати, окрім договору?

За Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-2010 код 49.41 є така послуга, як «Перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами». Тож код послуги у ПН вказано правильно. Нагадуємо, що код послуги слід зазначати у графі 3.3 податкової накладної.

У графі 2 ПН потрібно вказати номенклатуру послуг згідно з договором, слова «аванс» чи «передплата» зазначати не потрібно.

Причина зупинення реєстрації  податкової накладної не відповідає дійсності, адже підприємство не зобов’язане придбавати такі ж послуги в будь-яких обсягах.

Але звертаємо увагу, що послуги перевезення з кодом 49.41 віднесені до ризикових: Перелік кодів товарів та послуг для моніторингу ризиковості здійснення операцій.

Процес розблокування податкової накладної завжди індивідуальний та залежить від специфіки операцій та самого платника ПДВ.

Наші матеріали про розблокування ПН дивіться у нашому тематичному розділі>>

Також пропонуємо наші новини на тему розблокування зокрема, туттут та тут.

Відповідно до п. 14 та п. 15 Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
  • договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
  • розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку №117, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 к.д., що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим ж договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

У даному випадку слід подати копію договору на надання послуг з перевезення, у якому повинні бути умови щодо попередньої оплати послуг, а також копію оплаченого рахунка та копії виписок банку, які свідчать про отримання попередньої оплати за послуги.

Якщо після подання цих документів податківці відмовлять у реєстрації ПН, на це рішення можна подавати скаргу. Більш докладно про оскарження читайте тут, тут, туттут та тут.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Чи враховується акциз при визначенні обсягу оподаткованих операцій для обов’язкової реєстрації платником ПДВ?
    При розрахунку загальної суми від здійснення операцій з постачання, що підлягають оподаткуванню ПДВ, нарахована протягом останніх 12 календарних місяців для визначення необхідності обов’язкової реєстрації платником ПДВ сума акцизного податку не враховується
    Сьогодні 14:5713
  • Дата РК при поверненні товару та наявності передплати
    У жовтні здійснено оплату та відвантаження товару. 3 листопада покупець повертає товар, 20 листопада продавець повертає кошти. Якою датою складати РК до ПН, якщо податкові зобов'язання з ПДВ у продавця не зменшились через наявність передплати за іншими операціями? Чи потрібні додаткові документи?
    Сьогодні 14:0954
  • Продаж електромобіля: що з ПДВ?
    Підприємство придбало новий електромобіль без ПДВ (звільнено до 31.12.2025 р.). Чи має підприємство нарахувати ПДВ при подальшому продажу цього автомобіля?
    Сьогодні 08:0477
  • Бюджетне відшкодування ПДВ після закінчення строку 1095 днів
    У Додатку 2 до декларації з ПДВ відображаються суми податкового кредиту, які виникли у травні 2022 року. На сьогодні (листопад 2025 року) вже минув строк 1095 днів із дати формування цього податкового кредиту, при цьому всі суми ПДВ були фактично сплачені постачальникам у вартості ТМЦ. Чи має підприємство право на бюджетне відшкодування за сумою цього податкового кредиту після спливу строку 1095 днів?
    04.12.202530
  • Оформлення податкових накладних при оплаті кількох рахунків одним платежем
    Покупець оплатив одним платежем два рахунки постачальника за договором поставки. Постачальник виписав дві податкові накладні згідно з рахунками. Чи правильно виписані податкові накладні? Чи можна в договорі зазначити, що податковий облік ведеться згідно з рахунками?
    04.12.20251252