По - перше, варто зазначити, що зважаючи на те, що підприємство здійснювало придбання путівок від свого імені та за умови наявності зареєстрованої податкової накладної, таке підприємство включає суму ПДВ придбання такої путівки до податкового кредиту.
По - друге, згідно з п. 14.1.191 ПКУ, постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.
Отже, при наданні працівнику путівки у підприємства виникають зобов’язання з нарахування ПЗ, при цьому база оподаткування визначається виходячи з договірної вартості такої передачі, але не менше вартості придбання такої путівки (п. 188.1 ПКУ). Таким чином, підприємство на дату передачі путівки працівнику повинно скласти дві податкові накладні:
- одну ПН на договірну вартість такої путівки (10% її вартості) як на неплатника ПДВ з причиною "02";
- другу (з типом причини "15") - виходячи з перевищення ціни придбання над фактичною ціною постачання (90% вартості путівки).
З порядком оформлення таких податкових накладних можна ознайомитися тут>>
Щодо дати визначення таких ПЗ, то тут необхідно зважати на те, яка подія сталася першою: надання працівнику путівки або надходження оплати від працівника в розмірі 10% вартості путівки. Якщо працівник оплачує частину вартості путівки після її отримання, то податкові зобов’язання з ПДВ виникають на ту дату, коли працівником було безпосередньо отримано таку путівку (талон чи ваучер).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити