Виділимо важливі моменти реєстрації ПН згідно з Порядком №1246.
1. Внесення відомостей, що містяться у ПН та/або розрахунку коригування, до Єдиного реєстру здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі ДПС з використанням електронного цифрового підпису.
2. Якщо продавець складає розрахунок коригування до ПН, що підлягає реєстрації, до Єдиного реєстру обов'язково вносяться відомості, що містяться у розрахунку коригування.
3. Не підлягають реєстрації ПН, які не видаються покупцеві та залишаються у продавця.
4. Після накладення цифрового підпису продавець здійснює шифрування ПН та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник ПН та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у продавця.
5. Для підтвердження прийняття ПН та/або розрахунку коригування до реєстрації продавцю видається квитанція в електронній формі у текстовому форматі.
6. Причиною відмови у прийнятті ПН та/або розрахунку коригування до реєстрації є:
1) наявність помилок;
2) відсутність в Єдиному реєстрі відомостей, що містяться у ПН, яка коригується;
3) факт реєстрації ПН та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.
7. Квитанція, що підтверджує факт реєстрації ПН та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня продавцеві.
На що слід звернути увагу покупцю!
Отримавши ПН, яка підлягає реєстрації у ЄРПН, покупець може подати запит до органів ДПС, щоб дізнатися, чи зареєстрована така ПН. Покупець має право на отримання інформації, що міститься у Єдиному реєстрі. Для цього він складає запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому ДПС.
На запит накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку у такому порядку: першим — цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або цифровий підпис керівника; другим — цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки покупця.
Покупець, що є фізичною особою — підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим — електронний цифровий підпис платника податку, другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки покупця.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити