При продажу подарункового сертифіката відповідно до ст. 3 Закону про РРО суб’єкти господарювання у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані здійснювати розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
У разі продажу сертифіката у фіскальному касовому чеку програмуються:
• найменування товару, тобто «Подарунковий сертифікат»;
• кількість проданих сертифікатів;
• вартість сертифікатів (10, 20, 50, 100 грн);
• ставка та сума ПДВ;
• форма оплати (готівка або інше).
При розрахунку за товар раніше придбаним сертифікатом у касовому чеку зазначаються:
• найменування товару, який реалізується;
• кількість товару, який реалізується;
• вартість проданого товару;
• ставка та сума ПДВ;
• форма оплати, в якій зазначаються запис «Подарунковий сертифікат» та за потреби — сума коштів, яка доплачується готівкою чи безготівково (кредитна картка тощо).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити