Форма повідомлення про прийняття на роботу, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. №413, передбачає два типи форми: початкова або скасовуюча. Однак порядку подання скасовуючої або уточнюючої форми самою постановою не визначено, інструкції до її подання немає. Оскільки така форма не є податковою звітністю, норми Податкового кодексу України щодо подання уточнюючих розрахунків на це повідомлення не поширюється.
В листі від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 Міністерство соціальної політики України зазначало, що в разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.
Водночас слід зазначити, що законом не встановлено відповідальності за випадки подання такого повідомлення з помилками.
Проте, на нашу думку, усе залежить від того, які це були помилки. Адже головна мета – не просто подати до органу ДФС цей документ, а дійсно повідомити про прийняття нового працівника і дату початку його роботи. І якщо помилку було зроблено при зазначені даних про працівника або роботодавця, дату прийняття його на роботу і дату початку роботи, податківці можуть стверджувати, що повідомлення їх як таке (тобто, надання обов’язкової інформації) не відбулося. Тому варто виправити помилку якнайшвидше.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись