Відповідно до ст. 31 Закону №1105 підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.
При цьому, комісія із соціального страхування, яка створена на підприємствах, розглядає отриманий лікарняний листок і приймає рішення, зокрема, про відмову в призначені матеріального забезпечення на підставі розгляду правильності видачі і заповнення листка непрацездатності (п. 2.2 Порядку №13).
Розглянути відповідні документи (в даному випадку листок непрацездатності) комісія повинна не пізніше десяти днів з дня їх надходження. У даному випадку мається на увазі надходження таких документів на підприємство.
Повідомлення про відмову в призначенні допомоги із зазначенням причин відмови та порядку оскарження видається або надсилається заявникові не пізніше п’яти днів після винесення відповідного рішення.
Отже, на підставі відсутності печатки медичного закладу та кутового штампу, у десятиденний термін з дня отримання підприємством листка непрацездатності комісія може відмовити в призначені допомоги і повернути листок непрацездатності працівнику.
Працівник, своєю чергою, звертається до медичного закладу для виправлення зазначеної помилки. Після цього працівник може повторно надати виправлений листок непрацездатності на підприємство. Тут варто зауважити, що при повторному подані листка непрацездатності, десятиденний термін розраховується з моменту повторного його подання (оскільки фактично за попереднім запитом комісія надала відмову – тобто виконала свій обов’язок).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити