• Посилання скопійовано

Підприємство має право включити собівартість розданих в рекламних цілях товарів до складу витрат на проведення реклами

Предприятие реализует оптом промышленные масла. Иногда в рекламных целях (для апробации) передаем на предприятия товарные образцы по нулевой цене. 1. Есть ли доход у продавца в момент передачи товара? И если есть — то в какой сумме? 2. Учитывается ли в расходы себестоимость переданного товара?

1. Для того, щоб визначити, чи від безоплатної передачі товарів виникають доходи звернемось до визначення доходу, наведеного у пп. 14.1.56 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, згідно з яким доходи — загальна сума доходу платника податку від усіх видів діяльності, отриманого (нарахованого) протягом звітного періоду в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах як на території України, її континентальному шельфі у виключній (морській) економічній зоні, так і за їх межами.

Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що при безоплатній передачі товарів, доходи у підприємства не виникають, оскільки підприємство не отримує від такої операції доходу ні в грошовій, ні в матеріальній чи в нематеріальній формах.Однак не виключаємо, що у ДПС думка із зазначеного питання може бути іншою. Зокрема, в Єдиній базі податкових знань була розміщена консультація, у якій податкове відомство робило висновок, що при безоплатній передачі у підприємства не виникають доходи, проте зазначена консультація діяла до 29.04.2011 р., що може свідчити про зміну думки.

2. Витрати на рекламу, на підставі пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 ПКУ включаються до складу витрат на збут.

Витрати на проведення реклами відносяться до складу витрат подвійного призначення, порядок відображення яких в податковому обліку регулюється пп. 140.1.5 п. 140.1 ст. 140 ПКУ. Згідно з яким, при визначенні об'єкта оподаткування враховуються витрати платника податку на проведення реклами. ПКУ не містить жодних обмежень щодо відображення витрат на проведення реклами у складі витрат. Таким чином, підприємство має право включити собівартість розданих в рекламних цілях товарів, до складу витрат на проведення реклами в повному обсязі.

Галина Шулак

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Контракти-Аудит

Рубрика: Оподаткування/Податок на прибуток

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Податок на прибуток»