• Посилання скопійовано

При оформленні податкової накладної не можна використовувати факсиміле

Чи мають право платники податків при оформленні податкової накладної використовувати факсимільне відтворення підпису?

Ні, не мають.

Пунктом 201.1 статті 201 Кодексу визначено чіткий перелік обов'язкових реквізитів податкової накладної.

Податкова накладна відповідно до пункту 201.6 статті 201 Кодексу є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях, реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (пункт 201.2 статті 201 Кодексу).


 Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 р. №1379, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.11.2011 р. за №1333/20071.

Пунктом 2 вказаного Порядку визначено порядок та спосіб заповнення податкової накладної, а пунктом 1 — осіб, які мають право видавати податкову накладну.

Зокрема, податкова накладна заповнюється державною мовою за встановленою формою шляхом:

 - або видруковування такої форми з подальшим заповненням її платником податку на додану вартість розбірливим почерком ручкою з чорнилом (пастою) синього або чорного кольору без підчисток і виправлень тексту та цифрових даних;

 - або заповнення її в електронному вигляді з подальшим видруковуванням. Друкована податкова накладна може бути як з клітинками, так і без них.

Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну.

Відповідно до абзацу восьмого пункту першого цього Порядку податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення іншою особою, ніж вказаною у цьому пункті.

Узагальнююча податкова консультація від 22 листопада 2012 року №1047

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Кондзелка Марьяна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • ЖБК при продажу квартир: ПДВ-реєстрація
    ЖБК реалізує квартири в новобудові. Операція з першого постачання житла звільнена від ПДВ. Чи виникає у ЖБК обов'язок зареєструватися платником ПДВ, якщо обсяг таких звільнених операцій за місяць перевищить 1 млн грн?
    25.07.202516
  • Зміна ціни після передоплати: ПН та РК
    Підприємство виставило рахунок на 1 одиницю товару. Отримано передоплату 50% - виписано податкову накладна на 0,5 одиниці товару. Після цього відбулося збільшення ціни товару (підписано додаткову угоду до Договору). Після підписання додаткової угоди покупець зробив доплату за товар - доплатив різницю між авансом та новою ціною товару. Остання подія - відвантаження товару. Як повинні виписуватися ПН по доплаті та РК до ПН по передоплаті? Яка причина коригування повинна бути вказана в РК?
    25.07.202531
  • Обов'язкова реєстрація платником ПДВ
    Підприємство – неплатник ПДВ. Загальний обсяг операцій за останні 12 місяців перевищив 1 млн грн (400 тис. грн передоплати за продаж товару від резидента України та 1,5 млн грн передоплати від нерезидента за експорт товару). Чи виникає обов'язок реєстрації платником ПДВ?
    25.07.2025111
  • Нюанси звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання товарів на митній території України
    Режим звільнення від оподаткування ПДВ, встановлений пп. 87 - 1 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, застосовується виключно до операцій із ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту товарів, визначених пп. 9 - 36 розд. XXI «Прикінцеві та перехідні положення» МКУ
    24.07.202535
  • Чи подавати Таблицю даних платника ПДВ, якщо коди УКТ ЗЕД старого та нового продукту відрізняються на декілька цифр?
    Виробниче підприємство-платник ПДВ почало виготовляти нові види готової продукції. До цього на всі старі види готової продукції були подані Таблиці даних платника ПДВ. Чи потрібно на нові види готової продукції подавали Таблиці даних у випадках, якщо код УКТ ЗЕД співпадає на перші чотири цифри з видами продукції, на які колись вже подавались Таблиці даних, або у випадку нового коду УКТ ЗЕД?
    23.07.2025194