• Посилання скопійовано

Робота Комісії ДФС щодо блокування реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Як працює Комісія ДФС щодо блокування реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування?

ДФСУ наказом від 26.06.2017 р. №450 затвердила Регламент роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Регламент є розпорядчим документом, який визначає організацію роботи комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, та порядок її взаємодії з головними управліннями ДФС в областях, м. Києві та Офісом великих платників податків ДФС.

На розгляд Комісії ДФС виноситимуться такі матеріали:

  • перелік питань для розгляду на засіданні Комісії ДФС;
  • письмові пояснення та/або копії документів платника податку стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації;
  • Таблицю даних платника податку, яка надана платником податку до ДФС;
  • висновок контролюючих органів з пропозицією щодо реєстрації ПН/РК або відмову в такій реєстрації;
  • висновок контролюючих органів з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку;
  • пропозиції щодо удосконалення роботи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — СМ КОР);
  • інформацію про діяльність Робочих груп та пропозиції щодо надання їй оцінки.

Не пізніше 5 робочих днів з дня отримання письмових пояснень та/або копій документів, визначених у пп. «в» пп. 201.16.1 ПКУ та/або Таблиці даних платника податків, Комісія ДФС розглядає отримані матеріали та виносить остаточне рішення про:

  • реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації;
  • врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку.

Робочі групи надаватимуть Комісії ДФС пропозиції щодо удосконалення СМ КОР та Критеріїв (термін — до 5 числа кожного місяця).

Комісія ДФС здійснюватиме вибірковий аналіз висновків контролюючих органів з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку та/або реєстрації ПН/РК в ЄРПН або відмови в такій реєстрації, сформованих Робочими групами. Термін — до 3 числа кожного місяця.

Завантажити Регламент для перегляду:

Також Наказом №450 затверджено примірні форми:

  • Рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації про врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку;
  • Висновку контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації ПН/РК в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації;
  • Висновку контролюючого органу з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податків.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Право виконавця послуг зменшити ПЗ з ПДВ в РК до ПН, якщо повернення коштів здійснюється різними датами
    Виконавець матиме право на зменшення ПЗ з ПДВ за операцією з постачання послуг шляхом складання РК до ПН на кожну із дат повернення (надходження) коштів. У таких РК необхідно вказувати код причини «103» (повернення товару або авансових платежів)
    Сьогодні 18:008
  • Застосування п. 32-1 підр. 2 розд. ХХ ПКУ до благодійних передач
    ТОВ на загальній системі (платник ПДВ і податку на прибуток) з березня 2022 р. безоплатно передавало військовим частинам різні товари (будівельні матеріали, БПЛА, оптику, генератори тощо), нараховуючи ПДВ згідно зі ст.188 ПКУ. ПДВ не нараховувалося лише на товари з переліку пп.1, 4, 5 п.32 підрозд.2 розд.ХХ ПКУ. Чи норма пп.32-1 підрозд.2 розд.ХХ ПКУ про незастосування пп.198.5 ПКУ поширюється на всі безоплатні передачі ЗСУ чи тільки на товари з пп.32? Як виправити помилку і з якої дати не нараховується ПДВ?
    Сьогодні 15:0526
  • Продаж землі з приміщенням: що з ПДВ?
    Чи застосовується пільга з ПДВ при продажу земельної ділянки разом з приміщенням?
    Сьогодні 11:1423
  • Придбали автомобіль в неплатника ПДВ та продаємо неплатнику ПДВ: як скласти ПН?
    Підприємство – платник ПДВ придбало автомобіль, який був у вжитку у неплатника ПДВ за 750 000,00 грн. Реалізовується автомобіль також неплатнику ПДВ. Передплату отримали 25.11.2025 р. - 10 000,00 грн; 28.11.2025 р. - 400 000,00 грн; 02.12.2025 р. - 340 000,00 грн. Реалізація авто відбулася 05.12.2025 р. на суму 750 000,00 грн. Як скласти ПН на таке постачання?
    16.12.202535
  • Оподаткування ПДВ сніданків готелем при аутсорсингу харчування: 20% чи 7%?
    Готель на загальній системі надає послугу проживання зі сніданком за ставкою ПДВ 7%. Сніданки фактично надає інший суб'єкт господарювання, який виставляє акти за фактично надані сніданки (не всі гості харчуються), що готель відносить на витрати. Чи правомірна така схема? Чи потрібно продавати сніданки окремо за бажанням гостей, оподатковувати їх за ставкою 20% і тільки тоді включати у витрати кількість проданих сніданків?
    16.12.202521