В листі від 13.06.2006 р. №6421/6/16-1515-26 ДПАУ зазначала: "розповсюдження матеріального носія реклами, який містить у собі інформацію про діяльність підприємства та який не можна використати ні в господарській діяльності, ні по-іншому, крім застосування його як носія (джерела) інформації (наприклад, прайс-листи, рекламні проспекти, брошури, каталоги, буклети тощо), за своєю суттю не підпадає під поняття поставки товарів (робіт, послуг), а тому не є об'єктом оподаткування".
Листівки, каталоги та брошури як раз і відносяться до таких матеріалів. Відповідно, таку роздачу рекламних листівок можна оформити актом списання матеріалів на рекламні цілі. Доцільно скласти також наказ керівника в якому затвердити проведення рекламного заходу та відповідні списання для його потреб. Оскільки такий захід організовується з рекламною метою, з метою стимулювання продажів – відповідно має прямий стосунок до госпдіяльності підприємства, а такі запаси вважаються використаними у госпдіяльності підприємства, то обов’язку нарахування податкових зобов’язань та складання податкової накладної не виникає.
Також можливий варіант, якщо виробник таких листівок надасть акт виконаних робіт (замість видаткової накладної), то підприємством такі суми будуть включені до витрат на рекламу і, відповідно, необхідності донарахування податкових зобов’язань не виникне. В такому випадку, такі витрати повинні бути належно документально оформлені. Як саме ми розглядали тут>>>
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись