• Посилання скопійовано

Чи дійсною є податкова накладна, якщо на ній стоїть печатка «Для податкових накладних»?

Чи дійсною є податкова накладна, якщо на ній стоїть печатка «Для податкових накладних»? Багато фірм і далі продовжують надавати такі податкові накладні, хоча в порядку заповнення податкових накладних вказано, що повинна застосовуватись печатка, як і на платіжних дорученнях. Чи є якесь пояснення податкової стосовно цього питання?

Як зазначалося в раніше наданій відповіді, що ДПА України листом від 06.04.2011 р. №9497/7/16-1517 надіслала Пам’ятку про адміністративні процедури виписування, видачі і отримання податкових накладних. Із цієї Пам’ятки можна було зробити висновок, що застосування печатки із написом «Для податкових накладних» вважатиметься порушенням порядку оформлення такої накладної.

Встановлення податковою службою таких вимог до печатки, не передбачених жодними нормативними документами, було неправомірним.

Сьогодні ДПА України листом від 26.05.2011 р. №14839/7/16-1517 внесла зміни до Пам’ятки, де зазначається:

Державна податкова адміністрація України у зв’язку з надходженням запитів органів державної податкової служби та платників податків, а також з метою належної організації адміністрування податку на додану вартість, переглянула Пам’ятку про адміністративні процедури виписування, видачі і отримання податкових накладних (далі — Пам’ятка), надіслану в адресу регіональних ДПА листом ДПА України від 06.04.2011 р. №9497/7/16-1517 в якості методичних рекомендацій для підготовки податкових консультацій платникам податку, та повідомляє про внесення змін до пункту 33 Пам’ятки.

Графу 3 «Правила виконання» пункту 33 Пам’ятки викласти в такій редакції:

«Податкова накладна скріплюється основною печаткою продавця (тією ж, що використовується для платіжних документів); для скріплення податкових накладних може бути використана спеціальна печатка «Для податкових накладних», порядок її використання та перелік осіб, які уповноважені виписувати податкові накладні, визначається документами платника податку, які визначають його облікову політику.

Для філій, яким делеговано право виписування податкових накладних, можуть бути виготовлені такі ж печатки, але вони мають містити в собі слово «Філія» та назву філії.

Печатки «Канцелярія», «Для документів», «Для довідок» та інші, які мають спеціальне призначення, – на податкову накладну ставитися не можуть».

Отже використання печатки із написом «Для податкових накладних» є правомірним і на сьогодні не заперечується податковою службою України.

Микола Підлужний

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Джерело: Контракти-Аудит

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • ПДВ при вивезенні з митного складу за межі митної території України нерозмитнених товарів
    Підприємство помістило імпортовані товари в режим «митного складу», ПДВ не сплачувалося, ПК не відображалося, та планує їх реекспортувати, що звільнено від ПДВ згідно пп. 206.5 ПКУ. При цьому отримано податковий кредит з ПДВ на послуги зберігання та транспортування цих товарів. Чи потрібно нараховувати компенсуючий ПДВ за п. 198.5 ПКУ на ці послуги? Чи потрібно нараховувати компенсуючі ПДВ за ст. 199 ПКУ?
    Сьогодні 13:10
  • Як скласти РК при заміні товару та поверненні коштів постачальнику?
    Покупець повернув товар. Було відвантажено інший товар, а різницю коштів повернено. Як скласти ПН та РК за даною операцією?
    19.11.2024459
  • Як відобразити в декларації з ПДВ відмову у бюджетному відшкодуванні?
    Підприємство отримало акт позапланової документальної невиїзної перевірки, в якому відмовлено у відшкодуванні ПДВ на 170 000 грн і визначено заниження значення рядку 21 декларації з ПДВ за серпень 2024 р. на 170 000 грн. Чи має право підприємство подати УР за серпень 2024 р., в якому буде прибрано вищезазначену суму із заяви на відшкодування і включено до рядка 21? Чи можливо уникнути андміністративної відповідальності посадовим особам підприємства за ст. 163.1КУпАП (помилки в податковому обліку)?
    15.11.202426
  • Надання рекламних послуг нерезиденту: що з ПДВ?
    ТОВ на загальній системі, платник ПДВ, надає нерезиденту рекламні послуги, які не є об’єктом ПДВ за пп. «б» пп.186.3 ПКУ. Чи є рекламними послуги: організація онлайн-виступу представників нерезидента на конференції; медіа-підтримка — розміщення новин про співпрацю; розміщення логотипу нерезидента на рекламних носіях конференції як партнера; розміщення стаціонарного банера в зоні конференції. Чи буде онлайн-участь нерезидента електронною послугою з місцем надання — реєстрацією отримувача?
    14.11.202425
  • Формування податкового кредиту за касовим методом після спливу 365 днів
    Податковий кредит формуємо з сум ПДВ, визначених згідно з коефіцієнтом розподілу, тобто частково за касовим методом та частково за загальними правилами. У липні 2023 р. від постачальника отримані послуги, які були оплачені не в повній сумі. У декларації з ПДВ за липень 2023 року до ПК включено ПДВ за ПН за цей же період відповідно до коефіцієнту розподілу. У серпні 2024 р. оплачується заборгованість за отримані в липні 2023 р. послуги і, відповідно, в декларації за серпень 2024 р. до ПН включається пропорційна до оплати сума ПДВ ПН за липень 2023 року. Тобто включається сума ПДВ ПН, дата складання якої більше 365 днів. Чи правомірне таке формування ПК?
    14.11.2024245