Головна Усі консультації Оподаткування ПДВ

Як скласти зведену ПН у разі надання IT-послуги резидентам України та нерезидентам?

Як виписати зведену податкову накладну на вхідний кредит у випадку, якщо підприємство надає IT-послуги резидентам України та нерезидентам? Яку причину невидачі та тип зведеної накладної (1 чи 2) треба зазначати?

У п. 11 Порядку №1307 зазначено, що у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до пп. 198.5 та 199.1 ПКУ платник ПДВ складає окремі зведені податкові накладні  за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання/починають використовуватися, зокрема, в операціях, звільнених від оподаткування.

Такі зведені ПН складаються не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду.

У разі складання зведеної ПН у графі «Зведена податкова накладна» зазначається код ознаки, зокрема:

  • 1 – у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 198.5 ПКУ. Тобто, коли зведена ПН складається на суми податкового кредиту з товарів/послуг, основних засобів, що придбані з ПДВ виключно для діяльності з постачання програмної продукції, а також операції з програмною продукцією, які тимчасово, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., звільняються від оподаткування ПДВ, або підприємство здійснює лише один вказаний вид діяльності (п. 26-1 підрозділу 2 розд. ХХ ПКУ);
  • 2 – у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 199.1 ПКУ. Тобто, у разі, якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги, необоротні активи частково використовуються в оподатковуваних операціях (наприклад, надання приміщення в оренду), а частково – ні. У цьому випадку платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ПКУ, на загальну суму частки сплаченого (нарахованого) ПДВ під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг, необоротних активів в неоподатковуваних операціях (тобто, у діяльності з постачання програмної продукції, а також операції з програмною продукцією).

Отже, якщо підприємство здійснює лише один вид діяльності з постачання програмної продукції, а також операції з програмною продукцією, які тимчасово, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., звільняються від оподаткування ПДВ, то складається одна зведена ПН з кодом ознаки «1».

Усі останні зміни з ПДВ
у вашій поштовій скриньці!

Нова тематична розсилка від редакції. Ви точно нічого не пропустите

Підписатись

Хочете подивитись, як це виглядає?

У разі, якщо підприємство здійснює як оподатковувані операції (наприклад, надання приміщення в оренду, послуги сервісного обслуговування (ремонту)) та ті, що звільняються від оподаткування ПДВ (а саме, операції з постачання програмної продукції, а також операції з програмною продукцією), то підприємство складає дві окремі зведені ПН з кодом ознаки «1» при нарахуванні податкових зобов'язань відповідно до п. 198.5 ПКУ та з кодом ознаки «2» при нарахуванні податкових зобов'язань відповідно до п. 199.1 ПКУ.

У зведених ПН, в яких зазначено код ознаки «1» або «2» проставляється:

  • у графі «Отримувач (покупець)» платник ПДВ зазначає власне найменування (П.І.Б.);
  • у рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» умовний ІПН «600000000000»;
  • рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» не заповнюється, а у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до п. 8 Порядку №1307, зокрема,  09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.

У разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п. 11  Порядку № 1307, у графі 2 зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, складених на платника податку при постачанні йому товарів/послуг, необоротних активів, за якими він визначає податкові зобов’язання відповідно до п. 198.5 та п. 199.1 ПКУ.

При складанні зведених ПН, особливості заповнення яких викладені в п. 11 Порядку №1307, у графі 4 вказується одиниця виміру «грн» (пп. 3 п. 16 Порядку №1307), графи 3.1, 3.2, 3.3, 5-9, 12 не заповнюються (пп. 10 п. 16 Порядку №1307).

У графі 10 зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п. 11 Порядку №1307, вказується вартість (частина вартості) товару/послуги, необоротного активу, на яку нараховується ПДВ відповідно до п. 198.5 ПКУ, згідно з основною ставкою податку та ставкою податку 7%, які застосовуються при нарахуванні податкових зобов’язань (пп. 8 п. 16 Порядку №1307).

Найбільший Instagram-канал для бухгалтерів в Україні

У податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п. 11 Порядку № 1307, рядки VII-IX розділу А не заповнюються (пп. 10 п. 16 Порядку №1307).

Доступ до повного тексту цієї консультації можливий лише для передплатників електронного або паперового «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Мій асистент» становить лише 36 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
Бондаренко Олена
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Оподаткування / ПДВ
Теги:
ПДВ , Податкова накладна , Кредити , Послуги

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі