Ситуація досить дивна, адже згідно з п. 4 Порядку №569 рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - це рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов’язань з податку.
Джерела поповнення електронного рахунку встановлені п. 200-1.4 ПКУ, і серед них немає коштів інших платників податків. Отже, інші платники податків не можуть поповнювати цей рахунок. На цьому наполягала і ДФСУ в листі від 05.04.2018 р. №1452/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.
Тож, радимо звернутися до Казначейства із запитанням про долю таких коштів. Навіть, якщо Казначейство раптом відповість, що зарахувало їх на електронний рахунок іншого платника ПДВ, треба попросити повернути їх, як помилково перераховані, на поточний рахунок підприємства або зробити зарахування на електронний рахунок підприємства в Казначействі. Звернення про таке повернення/переспрямування коштів слід оформити листом довільної форми, який відправити з наступним отриманням повідомлення про вручення. В тексті листа варто посилатися на зазначені вище норми законодавства та роз’яснення від ДФСУ.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись