Документування
Особливості вилучення віддільних поліпшень нормативними документами не встановлені, а отже, вони робляться на розсуд орендаря.
Форма документа для оформлення цієї господарської операції також не встановлена. Тому висновок подібний до наведеного вище – орендар самостійно визначає порядок документування.
Наприклад, відповідальна за вилучення особа може скласти звіт про вилучення, в якому описати вилучене обладнання і куди воно передане. На підставі звіту може бути складено Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) ОЗ. За таким Актом вилучене обладнання передається на зберігання матеріально відповідальній особі.
Повторимося ще раз. Ми навели один з можливих варіантів. Але залежно від особливостей кожної конкретної ситуації орендар встановлює власний порядок документування.
Код УКТ ЗЕД
Код для обладнання обирається орендарем самостійно. Рекомендації для вибору коду наведені в Основних правилах інтерпретації УКТ ЗЕД, встановлені Законом про Митний тариф.
Там сказано, що класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп.
Детальніше про особливості визначення коду можна прочитати тут.
***
Читайте також:
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити