Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовується для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом Міндоходів України від 28.08.2013 р. №417, згідно з яким:
- необхідно здійснити вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання;
- обрати центр сервісного обслуговування та укласти з ним договір;
- звернутися до податкової за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подати:
- заяви про реєстрацію РРО за формою №1-РРО;
- копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;
- копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;
- копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування);
- отримати довідки про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО;
- протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО необхідно звернутися до ЦСО, для опломбування касового апарату та ввести в експлуатацію;
- подати копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись