Усі суб’єкти господарювання, що здійснюють торгівлю, надання послуг чи виконання робіт з використанням реєстраторів розрахункових операцій (простіше – РРО), уже знають про необхідність подання звітності до органів доходів і зборів в електронному вигляді. Також загальновідомо, що для цього необхідно або переобладнати стару техніку, або придбати новий сучасний касовий апарат.
У період до підключення електронної стрічки суб’єкт господарювання подає звіт за відповідною формою у паперовому вигляді до 15 числа місяця, наступного за звітним. При цьому у ньому зазначаються лише операції, здійснені до такого підключення. Наприклад, якщо суб’єкт господарювання перейшов на електронне звітування з 25 вересня, він до 15 жовтня подає звіт у паперовому вигляді, в якому вказує обсяги розрахункових операцій, проведених до 25 вересня. У подальшому контрольно-звітна інформація передається лише в електронній формі по дротових або бездротових каналах зв’язку.
У разі допущення помилок при поданні звітності, а саме дублювання інформації, підприємцю необхідно самостійно їх виправити та письмово повідомити відповідний орган Міндоходів з метою подальшого занесення до бази даних коректної інформації про виторги.
Якщо платник податків використовує розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій без застосування РРО, то він і надалі повинен подавати звіт встановленої форми (ЗВР-1).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити