• Посилання скопійовано

Підприємство припинило діяльність, але не зняло РРО з реєстрації: як звітувати?

Підприємство припинило діяльність і не торгує через РРО (є довідка про зняття фіскального режиму з апарату, але з реєстрації в податковій ще не зняли). Таким чином, віти по РРО подаємо пусті. Як нам подавати звіти, якщо до 1 липня ми не встигнемо зняти апарат з реєстрації і не підключимо електронний режим?

Очевидно в запиті іде мова про подання до органів державної податкової служби електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку суб’єктами господарювання, що використовують РРО.

З 1 липня 2013 року в плані подання звітності по РРО нічого не змінюється. З цієї дати настає фінансова відповідальність за неподання такої звітності в розмірі 170 грн. На сьогодні більшість суб’єктів подає звітність в паперовій формі, яка приймається податковими органами, хоча ще з 01 січня 2013 року повинна подаватися звітність в електронній формі.

Слід звернути увагу, що у випадку коли РРО не застосовується,


розрахункових документів він не формує. Як наслідок у Вашого підприємства не буде документа, який потрібно подавати до податкової інспекції у електронній формі. В даний час звітність подається у паперовій формі, проти чого податкові органи не заперечують. У консультаціях податкові органи погоджуються, що суб’єкти, які не здійснюватимуть діяльності і надалі зможуть подавати звітність у паперовій формі.

Слід звернути увагу, що у парламенті зареєстровано законопроект «Про внесення змін до прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України» за № 2087а-1 щодо відстрочення настання відповідальності за неподання електронної звітності» до 01.07.2014 року. Відстрочення настання у відповідальності, як показала практика, у нас розуміють як відстрочення запровадження звітності у електронній формі.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Контракти-Аудит

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи потрібно вести касову книгу за операціями на рахунку 308 та як складати касові ордери?
    Який кореспондуючий рахунок необхідно вказати у прибутковому ордері при прийомі коштів за послуги через ПРРО? Як саме відображати операції у касовій книзі, якщо на кінець дня всю виручку передаємо з рахунку 308 на рахунок 301? Чи потрібно виписувати видатковий ордер для рахунку 308 і прибутковий на рахунок 301 на суму цих коштів? Які коресподуючі рахунки вказувати в видатковому ордері та в прибутковому?
    24.04.20245691
  • Які електронні підписи та печатки можуть застосовуватись в ПРРО?
    Чи можна використовувати електронні печатки, а не іменні ключі касирів для програмного РРО? Чи не буде це порушенням порядка проведення розрахункових операцій?
    02.04.202444
  • ФОП використовує платіжний сервіс LiqPay: чи потрібно РРО?
    Чи належить сервіс LiqPay до сервісу переказу коштів? Чи потрібно застосовувати РРО при оплаті на сайті ФОП за послуги з тимчасового розміщення за допомогою сервісу LiqPay?
    28.03.20241 414
  • Чи застосовує підприємство рахунок 308 при оприбуткуванні готівки із застосуванням КОРО?
    Підприємство перевізник при оприбуткуванні готівки в касу використовує КОРО та РК. Як обліковувати надходження готівки з 23.02.2024 р.?
    25.03.202498
  • Як обліковувати ПРРО та як списати РРО?
    В 2022 р. ТОВ купило та зареєструвало ПРРО. Оплата за ПРРО здійснюється на рік. Оприбуткували це ПРРО як нематеріальний актив на 127 рахунок + амортизація на 12 місяців. Через рік здійснили оплату за ПРРО на ще один рік, але іншому ФОП. Чи правильно визначило ТОВ це ПРРО як нематеріальний актив? Що робити з ПРРО після закінчення 12 місяців? Чи треба його знову реєструвати, а старий нематактив списувати? До ПРРО був РРО, який знято з реєстрації і про це є акт. Як його правильно списати?
    28.02.202485