• Посилання скопійовано

ФОП планує працювати в готелі виключно за «безготівкою» з юрособами: чи треба РРО?

ФОП на загальній системі, який працює в декількох торгових точках (ресторани) і має там зареєстровані РРО, відкриває діяльність готелю. Працювати в готелі ФОП планує виключно за перерахунком з юрособами. Чи потрібно реєструвати РРО для такого готелю?

Основні вимоги щодо користування готелями та аналогічними засобами розміщення усіх форм власності, що здійснюють діяльність на території України у сфері надання послуг розміщення (готельних послуг) споживачам, регламентують Правила № 19. Ці Правила також регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають у готелях або мають намір скористатися готельними послугами), та готелями, виконавцями цих послуг.

Готельна послуга в абз. 6 п. 1.3 Правил №19 визначена як дії (операції) підприємства з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються споживачу відповідно до категорії готелю.

При цьому основні послуги  складають обсяг послуг готелю (проживання, харчування тощо), що включається до ціни номера (місця) і надається споживачу згідно з укладеним договором. 

Відповідно додаткові послуги це обсяг послуг, що не належать до основних послуг готелю, замовляються та сплачуються споживачем додатково за окремим договором.

Нормами п. 3.3 Правил №19 передбачено, що договір про надання основних готельних послуг може бути укладеним замовником на користь споживача за дорученням останнього.

Однак передбачити обсяг додаткових послуг, які може замовити споживач, замовник – юридична особа не може.

Враховуючи цілодобовий режим роботи готелю (п. 1.7 Правил №19) для забезпечення можливості оплати споживачем додаткових послуг власнику готелю необхідно мати РРО на такому об'єкті. 

Крім того, споживач має право розірвати договір про надання готельних послуг і відповідно до чинного законодавства вимагати повного відшкодування збитків, якщо готель в установлений термін не усунув недоліки.

Гроші, сплачені споживачем за послуги, повертаються у день розірвання договору або в інший термін за домовленістю, але не пізніше ніж протягом 7 днів від дня пред'явлення відповідної вимоги.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Бондаренко Олена

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»