• Посилання скопійовано

Скарга покупця на порушника Закону про РРО: як виглядатиме з 1 жовтня 2020 року?

Як виглядатиме скарга покупця на порушника Закону про РРО з 1 жовтня 2020 р.?

Те, як покупець зможе поскаржитись на продавця, який порушує Закон про РРО, зокрема, і у разі купівлі товару, послуги із застосуванням програмного РРО, наведено в абсолютно новому розділ IV-1 Закону про РРО, який запрацює з 1 жовтня 2020 р.

Така скарга повинна буде містити такі реквізити:

1) прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), номер засобу зв'язку;

2) дата придбання товарів (робіт, послуг), що є предметом скарги;

3) найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця товарів (робіт, послуг), адреса господарської одиниці продавця, в якій придбано товари (роботи, послуги), а якщо зазначені реквізити продавця неможливо встановити за отриманими документами, — адреса місця придбання товарів; у разі придбання товарів (робіт, послуг) за допомогою мережі Інтернет — також зазначення Інтернет-сайту (чи іншого способу представлення інформації в мережі Інтернет), на якому здійснено замовлення товару (роботи, послуги) та/або наведено інформацію про товар (роботу, послугу) чи про продавця;

4) перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою);

5) інформація про отриманий у паперовій та/або електронній формі від продавця товарів (робіт, послуг) розрахунковий документ;

6) номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути зарахована компенсація визначеної законодавством частини суми штрафних (фінансових) санкцій, застосованих контролюючим органом за результатами перевірки за скаргою, поданою покупцем (споживачем).

При цьому передбачено, що скарги на порушення платником податків вимог законодавства щодо здійснення розрахункових операцій можуть також подаватися покупцями (споживачами) в інших передбачених законодавством формах.

Але до скарги обов'язково додаються електронні копії документів або копії документів, виготовлені шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою), про які зазначається в скарзі.

До скарги можуть бути додані інші докази замовлення, оплати та отримання товару (роботи, послуги).

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Як відобразити в фіскальному чеку продаж ліків за програмою «Доступні ліки»?
    Аптека працює за програмою «Доступні ліки». Наразі сума компенсації відображається в графі 19 чека РРО - «кредитні кошти». Як правильно відобразити кількість товару в чеку РРО, щоденній підсумковій ПН і надалі при отриманні відшкодування від НСЗУ, коли частину вартості (наприклад, з 100 грн – 40 грн) сплачує покупець, а решту (60 грн) компенсує НСЗУ?
    01.07.202514
  • Ліміт готівкової виплати працівнику за авансовим звітом
    Чи може підприємство видати з каси працівнику 120 тис. грн для відшкодування його особистих коштів, витрачених на придбання товару для потреб підприємства, на підставі поданого авансового звіту? Чи є обмеження на таку готівкову операцію?
    23.06.20251 6191
  • Оплата послуг проживання через сайт готелю: чи застосовувати ПРРО?
    Суб’єкт господарювання отримує оплату за послуги проживання: попередня оплата через сайт. Зарахування коштів проводиться за реєстром через небанківську фінустанову. Остаточний рахунок при заселенні. Чи потрібно при отриманні авансу через сайт застосовувати ПРРО? Чи можна не зазначати в чеку ПРРО – попередня оплата? Якщо кошти щодо авансу будуть зараховані на поточний рахунок через фінустанову, то коли визнавати ПЗ з ПДВ?
    18.06.202538
  • Розрахунки між юридичними особами через LiqPay: чи можна?
    Чи можуть юридичні особи в Україні здійснювати між собою розрахунки за товари та послуги за допомогою платіжного сервісу LiqPay?
    17.06.2025803
  • Чи потрібно формувати видатковий чек при поверненні товару, якщо попередня оплата не повертається?
    ФОП ІІ групи (інтернет-магазин) отримує попередню оплату 200 грн, на яку вибиває чек ПРРО "Попередня оплата за замовлення №". Товар відправляється Новою Поштою, другий чек ПРРО Checkbox формується в момент отримання товару покупцем. Чи формувати видатковий чек, якщо покупець відмовляється від товару і попередня оплата не повертається, або товар повертається через 14 днів?
    11.06.202564