Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000 р. №614 із змінами і доповненнями (далі – Порядок №614), у разі викрадення реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) для скасування реєстрації суб’єкт господарювання (далі – СГ) повинен надати органу ДПС копію відповідного документа органів внутрішніх справ.
Для відновлення роботи СГ повинен зареєструвати новий РРО. Реєстрація РРО проводиться відповідно до вимог розділу 2 Порядку №614.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити