У "Віснику. Офіційно про податки" №7 від 17.02.2017 р., заступник директора Департаменту ринку праці та зайнятості Мінсоцполітики України - Анна Свідрак роз’яснила це питання.
З 01.01.2017 р. Законом №77 скасовано необхідність реєстрації укладання та розірвання трудового договору, укладеного між працівником та ФОП у державній службі зайнятості.
Якщо трудовий договір було укладено до 01.01.2015 р., у деяких центрах зайнятості за бажанням ФОП або працівника продовжується реєстрація його розірвання відповідно до Порядку № 260.
Центр зайнятості має право відмовити у реєстрації розірвання трудового договору, оскільки не залишилося законних підстав вимагати реєстрації розірвання трудового договору та, зокрема, засвідчення цього факту печаткою центру зайнятості у трудовій книжці працівника.
Підтвердженням факту розірвання трудових відносин найманого працівника з ФОП достатнім є наявність відповідного запису у трудовій книжці працівника, здійсненого з дотриманням вимог Інструкції №58.
Також, будь-яка особа має право звернутися до відділення Пенсійного фонду з відповідною заявою та отримати виписку на підставі даних Державного реєстру застрахованих осіб, у якій буде зазначено дату розірвання трудових відносин з роботодавцем — ФОП.
Більше інформації за посиланням>>>
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс
Передплатити