• Посилання скопійовано

Помилка у повідомленні про прийняття працівника на роботу: як виправити?

При відправленні в ДФСУ повідомлення про прийняття працівника на роботу була допущена помилка: вказано неправильний тип повідомлення ( замість "Початкова" - "Скасовуюча"). Як можна виправити цю помилку, щоб повідомлення вважалося прийнятим в термін?

Відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 р. №413 роботодавцю важливо, ще до початку роботи працівника подати за місцем своєї реєстрації інформацію про його зарахування до ДФС.  Пунктом 2 додатка до Постанови №413 встановлено тип повідомлення:

  • "початкове" - подання інформації про прийняття працівника на роботу;
  • "скасовуюче" - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За умовами запитання, у роботодавця виникає необхідність внести саме зміни до поданого раніше повідомлення. Проте у помилковому повідомленні у полі 10 зазначено дату формування документа, тому стверджувати, що роботодавець не виконав свій обов’язок є доволі упереджено.

У листі Мінсоцполітики від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 зазначено, що у разі допущення помилки та необхідності внесення змін подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.

Відповідно роботодавцю слід подати два повідомлення з однаковою інформацією, лише з різницею у заповненні поля 2. Перше повідомлення буде скасовуючим з помилковими даними, тип якого “скасовуюче”. Друге з правильними даними, тип якого буде позначка “початкове”. Саме таким шляхом є можливість внести уточнення до інформації.

Виходячи з того, що трудовим законодавством передбачена відповідальність у вигляді штрафу за порушення трудового законодавства, зокрема, за використання працівників без оформлення трудових відносин, несвоєчасного подання інформації до ДФСУ про прийнятих на роботу працівників, недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці тощо, робимо висновок, що накладення штрафу за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників не передбачено (наш висновок підтверджується листом Мінсоцполітики від 22.06.2016 р. №746/13/84-16).

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Олена Водоп`янова

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Переогляд інвалідності (ЕКОПФО) у 2025 році: відповіді на питання
    Працівник має інвалідність, встановлену з 10.10.2024 по 10.10.2026 рр. Чи потрібно йому проходити переогляд (ЕКОПФО) до 01.07.2025 року? Чи стосується вимога повторного проходження ЕКОПФО осіб з довічною інвалідністю?
    10.07.2025109
  • Стипендії за рахунок підприємства: що з оподаткуванням?
    Підприємство виплачує стипендію своїм працівникам, які навчаються у ВУЗі. Між підприємством, навчальним закладом і студентом підписаний тристоронній договір пожертви. Сума пожертви (стипендії) становить 5250,00 грн кожен місяць. Неоподатковувана сума 4250,00 грн врахувується тільки один раз за навчальний рік чи застосовується кожного місяця до стипендії?
    10.07.202519
  • Утримання аліментів з допомоги при виході на пенсію
    Працівник звільняється за власним бажанням з виходом на пенсію. Йому нараховано одноразову грошову допомогу при виході на пенсію. Чи потрібно утримувати з даної виплати аліменти на утримання дитини? Чи можна вважати цю виплату як вихідну допомогу при звільненні?
    10.07.202523
  • Доплата за ведення військового обліку при врегулюванні посадовою інструкцією
    Чи потрібно доплачувати Інспектору з кадрів за ведення військового обліку, в інструкції прописані її обовязки, щодо ведення військового обліку?
    10.07.2025651
  • Простій 2/3 годинної тарифної ставки
    На підприємстві оголошено простій не з вини працівника на 19 днів з 12.05.2025 по 30.05.2025 р. (згідно з наказом). Оплату простою здійснювати за календарні дні чи робочі, що припадають на цей період?
    09.07.202538