• Посилання скопійовано

Помилка у повідомленні про прийняття працівника на роботу: як виправити?

При відправленні в ДФСУ повідомлення про прийняття працівника на роботу була допущена помилка: вказано неправильний тип повідомлення ( замість "Початкова" - "Скасовуюча"). Як можна виправити цю помилку, щоб повідомлення вважалося прийнятим в термін?

Відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 р. №413 роботодавцю важливо, ще до початку роботи працівника подати за місцем своєї реєстрації інформацію про його зарахування до ДФС.  Пунктом 2 додатка до Постанови №413 встановлено тип повідомлення:

  • "початкове" - подання інформації про прийняття працівника на роботу;
  • "скасовуюче" - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За умовами запитання, у роботодавця виникає необхідність внести саме зміни до поданого раніше повідомлення. Проте у помилковому повідомленні у полі 10 зазначено дату формування документа, тому стверджувати, що роботодавець не виконав свій обов’язок є доволі упереджено.

У листі Мінсоцполітики від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 зазначено, що у разі допущення помилки та необхідності внесення змін подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.

Відповідно роботодавцю слід подати два повідомлення з однаковою інформацією, лише з різницею у заповненні поля 2. Перше повідомлення буде скасовуючим з помилковими даними, тип якого “скасовуюче”. Друге з правильними даними, тип якого буде позначка “початкове”. Саме таким шляхом є можливість внести уточнення до інформації.

Виходячи з того, що трудовим законодавством передбачена відповідальність у вигляді штрафу за порушення трудового законодавства, зокрема, за використання працівників без оформлення трудових відносин, несвоєчасного подання інформації до ДФСУ про прийнятих на роботу працівників, недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці тощо, робимо висновок, що накладення штрафу за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників не передбачено (наш висновок підтверджується листом Мінсоцполітики від 22.06.2016 р. №746/13/84-16).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Олена Водоп`янова

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»