• Посилання скопійовано

Помилка у повідомленні про прийняття працівника на роботу: як виправити?

При відправленні в ДФСУ повідомлення про прийняття працівника на роботу була допущена помилка: вказано неправильний тип повідомлення ( замість "Початкова" - "Скасовуюча"). Як можна виправити цю помилку, щоб повідомлення вважалося прийнятим в термін?

Відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 р. №413 роботодавцю важливо, ще до початку роботи працівника подати за місцем своєї реєстрації інформацію про його зарахування до ДФС.  Пунктом 2 додатка до Постанови №413 встановлено тип повідомлення:

  • "початкове" - подання інформації про прийняття працівника на роботу;
  • "скасовуюче" - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За умовами запитання, у роботодавця виникає необхідність внести саме зміни до поданого раніше повідомлення. Проте у помилковому повідомленні у полі 10 зазначено дату формування документа, тому стверджувати, що роботодавець не виконав свій обов’язок є доволі упереджено.

У листі Мінсоцполітики від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 зазначено, що у разі допущення помилки та необхідності внесення змін подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.

Відповідно роботодавцю слід подати два повідомлення з однаковою інформацією, лише з різницею у заповненні поля 2. Перше повідомлення буде скасовуючим з помилковими даними, тип якого “скасовуюче”. Друге з правильними даними, тип якого буде позначка “початкове”. Саме таким шляхом є можливість внести уточнення до інформації.

Виходячи з того, що трудовим законодавством передбачена відповідальність у вигляді штрафу за порушення трудового законодавства, зокрема, за використання працівників без оформлення трудових відносин, несвоєчасного подання інформації до ДФСУ про прийнятих на роботу працівників, недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці тощо, робимо висновок, що накладення штрафу за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників не передбачено (наш висновок підтверджується листом Мінсоцполітики від 22.06.2016 р. №746/13/84-16).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Олена Водоп`янова

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202495
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202451
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202435
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024399
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426