• Посилання скопійовано

Помилка у повідомленні про прийняття працівника на роботу: як виправити?

При відправленні в ДФСУ повідомлення про прийняття працівника на роботу була допущена помилка: вказано неправильний тип повідомлення ( замість "Початкова" - "Скасовуюча"). Як можна виправити цю помилку, щоб повідомлення вважалося прийнятим в термін?

Відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 р. №413 роботодавцю важливо, ще до початку роботи працівника подати за місцем своєї реєстрації інформацію про його зарахування до ДФС.  Пунктом 2 додатка до Постанови №413 встановлено тип повідомлення:

  • "початкове" - подання інформації про прийняття працівника на роботу;
  • "скасовуюче" - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За умовами запитання, у роботодавця виникає необхідність внести саме зміни до поданого раніше повідомлення. Проте у помилковому повідомленні у полі 10 зазначено дату формування документа, тому стверджувати, що роботодавець не виконав свій обов’язок є доволі упереджено.

У листі Мінсоцполітики від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 зазначено, що у разі допущення помилки та необхідності внесення змін подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.

Відповідно роботодавцю слід подати два повідомлення з однаковою інформацією, лише з різницею у заповненні поля 2. Перше повідомлення буде скасовуючим з помилковими даними, тип якого “скасовуюче”. Друге з правильними даними, тип якого буде позначка “початкове”. Саме таким шляхом є можливість внести уточнення до інформації.

Виходячи з того, що трудовим законодавством передбачена відповідальність у вигляді штрафу за порушення трудового законодавства, зокрема, за використання працівників без оформлення трудових відносин, несвоєчасного подання інформації до ДФСУ про прийнятих на роботу працівників, недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці тощо, робимо висновок, що накладення штрафу за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників не передбачено (наш висновок підтверджується листом Мінсоцполітики від 22.06.2016 р. №746/13/84-16).

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Олена Водоп`янова

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Простій 2/3 годинної тарифної ставки
    На підприємстві оголошено простій не з вини працівника на 19 днів з 12.05.2025 по 30.05.2025 р. (згідно з наказом). Оплату простою здійснювати за календарні дні чи робочі, що припадають на цей період?
    Сьогодні 15:1020
  • Утримання днів щорічної відпуски, використаної наперед при звільненні
    Як має бути проведено утримання днів щорічної відпуски, використаної наперед при звільненні: як утримання днів відпустки за період, коли була надана відпустка, чи сторно днів компенсації невикористаної відпустки? Яку середню зарплату застосовувати в частині розрахунку середньої зарплати? Якими нормативними документами керуватися?
    Сьогодні 12:0257
  • Мобілізація працівника в останній день лікарняного
    04.06.2025 р. отримали повідомлення про мобілізацію працівника з 20.05.2025 р. У травні 2025 р. був нарахований та виплачений лікарняний, в тому числі за рахунок ПФУ. Лікарняний з 23.04.2025 р. - 20.05.2025 р. Які дії підприємства: звільнити працівника з наступного дня після лікарняного (з 21.05.2025 р.) чи є інший варіант?
    Сьогодні 10:1022
  • Заброньований працівник місяць на лікарняному: як оформити бонус, щоб не втратити статус?
    Заброньований працівник перебував повний місяць на лікарняному (сума лікарняного становить 11 428,85 грн). Оскільки працівник обіймає посаду менеджера з продажу, йому було нараховано бонус у розмірі 39 433,32 грн за досягнуті результати. Як правильно оформити ці додаткові нарахування — як премію чи як матеріальну допомогу, щоб не створити ризиків для втрати статусу критично важливого працівника та зберегти чинність бронювання?
    Сьогодні 09:04153
  • Скасування повідомлення про прийняття на роботу, якщо працівник не приступив до роботи
    Як діяти роботодавцю, якщо було подано повідомлення про прийняття на роботу, але працівник, не розпочавши роботу, відмовився від працевлаштування? Чи можна скасувати таке повідомлення? Чи необхідно оформлювати прийняття та подальше звільнення працівника?
    Сьогодні 08:45127