• Посилання скопійовано

Подача уведомление о принятии на работу директора

Существует ли ответственность за неподачу уведомления о принятии на работу сотрудника, если собственник предприятия является и директором данного предприятия? Подаётся ли в данном случае уведомление в ДФС?

То, что физлицо является учредителем предприятия, не говорит о том, что оно состоит с таким предприятием в трудовых отношениях, ведь «учредитель» это не должность, а термин, который обозначает лицо, создающее предприятие путем формирования его уставного капитала. А вот «директор» - это название должности, и назначая физлицо директором, предприятие заключает с ним трудовые отношения, о чем обязано, как работодатель, уведомить орган ГФС. 

Налоговики в письме от 02.10.2015 г. №20929/6/99-99-17-03-03-15 отметили, что подача уведомления о принятии на работу директора подается на общих основаниях, независимо от того, что органы ГФС получают данные от госрегистратора.

В регистрационных документах обычно указывается руководитель предприятия, а также его учредители. Однако, указание физлица директором в документах, которые подаються госрегистратору, не отменяет обязанности уведомить о принятии его на работу налоговиков и сделать это нужно по форме, утвержденной постановлением КМУ от 17.06.2015 р. №413

Поэтому, составив приказ о принятии на работу директора, нужно уведомить об этом орган ГФС, для выполнения норм ст. 24 Кодекса законов о труде Украины и постановления КМУ от 17.06.2015 р. №413. Сделать это следует не позднее дня, с которого, согласно приказу, директор приступает к работе.

Что касается ответственности за неподачу уведомления. По нашому мнению, за такое нарушение должны налагаться санкции как за прочие  нарушения законодательства о труде. А именно: на работодателя - в размере 1 минзарплаты (абз. 5 ч. 2 ст. 265 КЗоТ), на должностных лиц работодателя -  от 510 до 1700 грн (ч. 1 и 2 ст. 41 КУоАП). Такие санкции, согласно ст. 265 КзоТ, имеют право применять  органы Гоструда (а не орган ГФС, в который уведомление не было подано).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Степанов Михаил

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202491
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202449
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202434
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024386
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426