• Посилання скопійовано

Табелювання працівників за неповним робочим часом

Як табелювати працівників, які працюють з понеділка до п’ятниці (по 4 години чи 3,85) за умови, якщо: а) ФОП прийняв на роботу лікаря на неповний робочий час (0,5 ставки) за основним місцем роботи; б) ФОП прийняв на роботу лікаря на неповний робочий час (0,5 ставки) за сумісництвом

Статтею 50 КЗпП визначено, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Підприємства при укладенні колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено даною статтею.

На роботі на умовах неповного робочого часу гарантовано недопущення будь-яких обмежень обсягу трудових прав працівників (ч. 3 ст. 56 КЗпП). Такі працівники одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.

Тобто на умовах неповного робочого часу можуть працювати працівники і за основним місцем роботи і за сумісництвом. Облік використання робочого часу здійснюється за кожний робочий день. Кількість відпрацьованого часу слід заповнювати у годинах. 

Кількість годин, яку працівники бажають працювати на день, вони зазначають у заяві про прийом на роботу чи згодом. Тож, якщо працівник і за основним місцем роботи, і той, що працює за сумісництвом визначили в заяві бажання працювати з понеділка по п’ятницю по 4 години, то у табелі має бути відображено фактичне використання робочого часу, тобто 4 години в день (це і буде для розуміння 0,5 ставки). 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Відшкодування витрат на проживання під час відрядження
    Як правильно оформити авансовий звіт та відшкодувати витрати на проживання двом працівникам, які проживали в одному двомісному номері, якщо для підтвердження витрат надано один рахунок на загальну суму (2600 грн) із зазначенням обох прізвищ, та один фіскальний чек на цю ж суму?
    17.09.202555
  • Працівник затримався у відрядженні на вихідні: компенсація зворотнього квитка
    Два працівники відряджені 18.09-19.09.2025 р. Білети туди та один білет назад (на 19.09) оплачені корпоративною карткою. Другий працівник залишається до 20.09.2025 р. (вихідний день) для власних потреб, білет назад придбаний ним за власні кошти. Як бути з добовими, розрахунком зарплати, компенсацією проїзду та підтверджуючими документами?
    16.09.2025231
  • Відкриття нового відрядження без звіту за попереднє
    Чи може підприємство направити працівника у наступне відрядження, якщо він ще не відзвітував за попереднє?
    16.09.202549
  • Максимальний період та підстави для відпустки без збереження зарплати
    Який максимальний період для відпустки без збереження зарплати? Які підстави та посилання на законодавство? Чи скасовані якісь норми на період воєнного стану?
    16.09.2025107
  • Оклад працівниці після виходу з відпустки для догляду за дитиною
    Працівниця, яка повертається з відпустки для догляду за дитиною, має письмовий трудовий договір зі старим розміром окладу. На її посаді за строковим договором працювала інша особа з вищим окладом, який зафіксовано у чинному штатному розписі. Який оклад необхідно встановити працівниці, яка повертається? Чи є порушенням розбіжність між окладом у договорі та штатному розписі, і які наслідки це може мати для роботодавця?
    15.09.202539