• Посилання скопійовано

Припинення нарахування резерву відпусток

Підприємство до 2018 р. нараховувало резерв відпусток. З 2018 р. у зв’язку з тим, що підприємство підпадає під ознаки мікропідприємства, резерв вирішили не нараховувати. Які бухгалтерські записи потрібно здійснити щодо нарахованого резерву відпусток?

Резерв відпусток є одним з видів забезпечення, а отже, його облік регулюється П(С)БО 11. Згідно з п. 4 П(С)БО 11 забезпечення – це зобов'язання з невизначеними сумою або часом погашення на дату балансу.

У свою чергу, залишок забезпечення переглядається на кожну дату балансу та, у разі потреби, коригується (збільшується або зменшується). У разі відсутності ймовірності вибуття активів для погашення майбутніх зобов'язань сума такого забезпечення підлягає сторнуванню (п. 18 П(С)БО 11).

Тобто сторнування раніше нарахованого резерву здійснюється лише у разі відсутності ймовірності погашення відповідного зобов’язання в майбутньому, для якого такий резерв створювався.

Тому вважаємо, що у випадку, якщо після сформування резерву підприємство приймає рішення про подальше ненарахування такого резерву, то раніше нарахований залишок не списується, а використовується до повного погашення для покриття відповідних витрат (нарахування відпусток) записом Дт 471 Кт 661.

Новий резерв при цьому вже не нараховується.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»