• Посилання скопійовано

Компенсація витрат директора через авансовий звіт

Директор ТОВ оплатив юридичні послуги з власної банківської картки. Як коректно оформити компенсацію цих витрат через авансовий звіт? Які документи (договір, акт) та на яку особу (директора чи ТОВ) мають бути оформлені для підтвердження цих витрат і включення їх до складу витрат підприємства?

Коли директор оплачує витрати за рахунок власних коштів (у вашому випадку - юридичні послуги), він діє від імені підприємства, а не як фізична особа. Тому документи (акт про надані послуги, договір тощо) мають бути оформлені на підприємство. 

Для компенсації витрат директор має скласти авансовий звіт та додати до нього підтвердні документи про понесені витрати (акт про надані послуги, чек або виписку з банківського рахунку про оплату).

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Іваненко Олена

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»