• Посилання скопійовано

Підтвердні документи при застосуванні платіжного інструменту

Що таке паперова форма документу, що засвідчує вартість витрат, оплачених особистою платіжною карткою відрядженого працівника у розумінні пп. 170.9.2 ПКУ? Це роздруківка виписки з онлайн-банкінгу працівника завірена банком? А електронна форма документу - це виписка, збережена з онлайн-банкінгу в PDF форматі? Електронний підпис банка не потрібен?

Відповідно до пп. 170.9.2 ПКУ, у разі, якщо під час відрядження чи виконання окремих цивільно-правових дій платник податку для проведення розрахунків застосував платіжний інструмент, включаючи корпоративний (бізнесовий) платіжний інструмент або особистий платіжний інструмент, чи його реквізити, вартість витрат засвідчується документом (випискою та/або відомостями з рахунку) в електронній або паперовій формі, що містить визначену законом інформацію про виконані платіжні операції за рахунком, до якого емітований такий платіжний інструмент.

Тож, якщо відряджений працівник підприємства чи підзвітна особа, яка придбаватиме товари для підприємства використає особисту картку або власні кошти, то він має надати виписку або відомості з рахунку в електронній або паперовій формі.

Тобто працівник при розрахунку чи готівкою, чи карткою, матиме підтвердні документи, наприклад товарний чек, чек РРО тощо, до яких в обов’язковому порядку мають бути додані виписка або відомості по рахунку: вони можуть бути роздруковані в банкоматі, якщо знімалася готівка (завіряти в банку її не потрібно) або роздруковані через інтернет-банкінг при здійсненні оплати картою (її теж не потрібно завіряти у банку і на ній не має бути електронного підпису банку), достатньо відміток (інформації, печатки та ЕЦП надавача платіжних послуг через яких проведено оплату), які вони вже містять.

Також для забезпечення конфіденційності інформації про інші операції працівника на його рахунку, які не мають стосунку до відрядження або придбання ТМЦ, у такі роздруківки можна включати тільки ті операції, які стосуються відрядження або придбання ТМЦ.

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Чи можливо виправити помилку у ТТН коректурним способом?
    У паперовій товарно-транспортній накладній було допущено помилку: неправильно зазначено найменування перевізника. Чи можливо внести виправлення до такого документа коректурним способом і який порядок таких дій?
    18.11.202531
  • Оформлення місячного подорожнього листа для вантажного автомобіля: періодичність та обов'язкові реквізити
    Чи можна вести один подорожній лист на місяць для вантажного автомобіля, який щодня їздить за сировиною по Україні (переважно одноденні поїздки, іноді 2 дні)? Які дані обов'язково повинні бути відображені в подорожньому листі?
    17.11.2025315
  • Оформлення ТТН при наданні послуг евакуатора
    Чи обов'язково оформлювати товарно-транспортну накладну при наданні послуг евакуатора? Хто відповідальний за її складання та які дані про вантаж слід зазначати у документі відповідно до вимог законодавства?
    17.11.202533
  • Обов'язковість дати складання в акті звірки розрахунків
    Чи є обов'язковою дата складання акта звірки взаєморозрахунків з контрагентами (крім періоду звірки та дати, станом на яку відображено дані)? Програма BAS під час друку акта звірки не формує дату складання документа
    13.11.2025807
  • Печатка на різних примірниках ТТН перевізника
    Підприємство-перевізник після виконання послуг з перевезення проставляє печатку «для документів» на своєму примірнику ТТН, але не на примірнику замовника. Чи обов'язково повідомляти замовника про печатку і проставляти її на його примірнику? Чи є порушенням відсутність печатки на примірнику замовника, коли вона є на примірнику перевізника? Чи вважаються такі примірники неідентичними? Чи достатньо співпадіння обов'язкових реквізитів?
    06.11.2025805