• Посилання скопійовано

Підтвердні документи при застосуванні платіжного інструменту

Що таке паперова форма документу, що засвідчує вартість витрат, оплачених особистою платіжною карткою відрядженого працівника у розумінні пп. 170.9.2 ПКУ? Це роздруківка виписки з онлайн-банкінгу працівника завірена банком? А електронна форма документу - це виписка, збережена з онлайн-банкінгу в PDF форматі? Електронний підпис банка не потрібен?

Відповідно до пп. 170.9.2 ПКУ, у разі, якщо під час відрядження чи виконання окремих цивільно-правових дій платник податку для проведення розрахунків застосував платіжний інструмент, включаючи корпоративний (бізнесовий) платіжний інструмент або особистий платіжний інструмент, чи його реквізити, вартість витрат засвідчується документом (випискою та/або відомостями з рахунку) в електронній або паперовій формі, що містить визначену законом інформацію про виконані платіжні операції за рахунком, до якого емітований такий платіжний інструмент.

Тож, якщо відряджений працівник підприємства чи підзвітна особа, яка придбаватиме товари для підприємства використає особисту картку або власні кошти, то він має надати виписку або відомості з рахунку в електронній або паперовій формі.

Тобто працівник при розрахунку чи готівкою, чи карткою, матиме підтвердні документи, наприклад товарний чек, чек РРО тощо, до яких в обов’язковому порядку мають бути додані виписка або відомості по рахунку: вони можуть бути роздруковані в банкоматі, якщо знімалася готівка (завіряти в банку її не потрібно) або роздруковані через інтернет-банкінг при здійсненні оплати картою (її теж не потрібно завіряти у банку і на ній не має бути електронного підпису банку), достатньо відміток (інформації, печатки та ЕЦП надавача платіжних послуг через яких проведено оплату), які вони вже містять.

Також для забезпечення конфіденційності інформації про інші операції працівника на його рахунку, які не мають стосунку до відрядження або придбання ТМЦ, у такі роздруківки можна включати тільки ті операції, які стосуються відрядження або придбання ТМЦ.

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024307
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024576
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202495
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024113
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023135