• Посилання скопійовано

Підтвердні документи при застосуванні платіжного інструменту

Що таке паперова форма документу, що засвідчує вартість витрат, оплачених особистою платіжною карткою відрядженого працівника у розумінні пп. 170.9.2 ПКУ? Це роздруківка виписки з онлайн-банкінгу працівника завірена банком? А електронна форма документу - це виписка, збережена з онлайн-банкінгу в PDF форматі? Електронний підпис банка не потрібен?

Відповідно до пп. 170.9.2 ПКУ, у разі, якщо під час відрядження чи виконання окремих цивільно-правових дій платник податку для проведення розрахунків застосував платіжний інструмент, включаючи корпоративний (бізнесовий) платіжний інструмент або особистий платіжний інструмент, чи його реквізити, вартість витрат засвідчується документом (випискою та/або відомостями з рахунку) в електронній або паперовій формі, що містить визначену законом інформацію про виконані платіжні операції за рахунком, до якого емітований такий платіжний інструмент.

Тож, якщо відряджений працівник підприємства чи підзвітна особа, яка придбаватиме товари для підприємства використає особисту картку або власні кошти, то він має надати виписку або відомості з рахунку в електронній або паперовій формі.

Тобто працівник при розрахунку чи готівкою, чи карткою, матиме підтвердні документи, наприклад товарний чек, чек РРО тощо, до яких в обов’язковому порядку мають бути додані виписка або відомості по рахунку: вони можуть бути роздруковані в банкоматі, якщо знімалася готівка (завіряти в банку її не потрібно) або роздруковані через інтернет-банкінг при здійсненні оплати картою (її теж не потрібно завіряти у банку і на ній не має бути електронного підпису банку), достатньо відміток (інформації, печатки та ЕЦП надавача платіжних послуг через яких проведено оплату), які вони вже містять.

Також для забезпечення конфіденційності інформації про інші операції працівника на його рахунку, які не мають стосунку до відрядження або придбання ТМЦ, у такі роздруківки можна включати тільки ті операції, які стосуються відрядження або придбання ТМЦ.

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Неповернення покупцем примірника видаткової накладної
    Постачальник відвантажив товар покупцеві разом із двома примірниками видаткової накладної. Покупець фактично отримав товар, але не повернув підписаний другий примірник накладної постачальнику. Як у такій ситуації підтвердити факт отримання товару та здійснити облік господарської операції за відсутності належним чином оформленого первинного документа?
    Сьогодні 12:02388
  • Чи допускається отримання послуг від нерезидента без укладення окремого письмового договору?
    Отримання послуг від нерезидента можливе без укладення окремого письмового договору, якщо, зокрема існує первинний документ, який містить обов’язкові реквізити, здійснено фактичну оплату таких послуг, форма правочину не суперечить вимогам законодавства
    Сьогодні 11:1627
  • Відшкодування турзбору у відрядженні без документа
    Працівник під час закордонного відрядження до м. Мілан (Італія) сплатив місцевий туристичний збір, але втратив підтвердний документ. Як підприємству відшкодувати ці витрати працівнику та відобразити їх в обліку за відсутності первинного документа?
    Сьогодні 07:5921
  • Використання печатки №2 завідуючим складом при оформленні документів на ТМЦ
    Чи може завідуючий складом приватного підприємства ставити печатку №2 з реквізитами підприємства на свій підпис при відпуску та прийманні ТМЦ, якщо багато контрагентів цього вимагають?
    24.11.202547
  • Зразок наказу про введення генератора в експлуатацію
    Підприємству необхідно оформити введення в експлуатацію генератора. Який зразок наказу використовувати для оформлення введення генератора в експлуатацію як основного засобу? Які обов'язкові реквізити та пункти має містити такий наказ?
    24.11.2025871