Відповідно до ст. 3 Закону про гуманітарну допомогу, підставою для започаткування процедури визнання допомоги гуманітарною є письмова пропозиція донора про її надання.
Підставою для здійснення гуманітарної допомоги в Україні є письмова згода отримувача гуманітарної допомоги на її одержання. Отримувач гуманітарної допомоги має такі самі права на її використання, що і набувач гуманітарної допомоги.
Зміну отримувача гуманітарної допомоги та її переадресування можливо здійснювати лише за погодженням з іноземними донорами за рішенням відповідного спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги.
Окрім того, у Постанові №202 зазначено, що в умовах воєнного стану не поширюються встановлені законодавством вимоги щодо отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги від юридичних та фізичних осіб – резидентів і нерезидентів.
Дійсно, дуже часто від нерезидентів надходять товари (вказані загальною назвою, як от медікаменти та їх кількість без опису вкладення) та обладнання (короткою назвою) і так само зазначені в митній декларації.
Тому благодійному фонду нічого не залишається, як оприбутковувати їх за назвами, вказаними в документах від нерезидента, відповідно і передавати госпіталям і військовим частинам за назвами, вказаними в обліку.
Документами, які підтверджуватимуть передачу товарів та обладнання за призначенням будуть листи-звернення за допомогою (з зазначенням того, чого потребують отримувачі) та можуть бути листи-подяки про отримання обладнання та матеріалів.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити