• Посилання скопійовано

Джерела кодів товарів і послуг для таблиці платника ПДВ

При складанні таблиці даних платника ПДВ звідки брати коди товарів і послуг для розділу придбання? Чи потрібно зазначати коди для товарів/послуг, придбаних у неплатників ПДВ?

Коди товарів (УКТЗЕД) та послуг (ДКПП) для заповнення граф щодо придбання у Таблиці даних платника ПДВ беруться:

  • Якщо постачальник є платником ПДВ — з податкової накладної, отриманої від нього;
  • Якщо постачальник не є платником ПДВ — визначаються самостійно, виходячи з супровідних документів, договорів або за допомогою офіційних класифікаторів.

Обґрунтування

Порядок заповнення Таблиці даних платника ПДВ регулюється Постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних». У Таблиці необхідно вказувати коди товарів згідно з УКТЗЕД та коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП), що придбаваються (отримуються) платником податку (п. 13 Порядку №1165).

Джерело отримання кодів залежить від статусу вашого постачальника.

 

1. Придбання у платника ПДВ

Код товару згідно з УКТЗЕД або код послуги згідно з ДКПП є обов'язковим реквізитом податкової накладної. Отже, при отриманні товарів, робіт чи послуг від постачальника, зареєстрованого платником ПДВ, відповідний код зазначається у податковій накладній, яку він вам надає. Саме цей код слід переносити до графи 3 «Код згідно з УКТ ЗЕД/ДКПП товарів/послуг (придбання (отримання)...)» Таблиці даних.

 

2. Придбання у неплатника ПДВ

Якщо товари чи послуги придбаваються в особи, яка не є платником ПДВ, податкова накладна не складається. Проте, коди таких придбаних товарів/послуг все одно необхідно зазначати у Таблиці даних. Порядок №1165 не встановлює винятків щодо заповнення Таблиці залежно від податкового статусу постачальника.

У цьому випадку коди УКТЗЕД/ДКПП потрібно визначати самостійно. Для цього можна використовувати:

Для товарів (УКТЗЕД):

Для послуг (ДКПП):

  • Акти виконаних робіт/наданих послуг та договори;
  • Національний класифікатор України ДК 016:2010 «Державний класифікатор продукції та послуг». Слід пам'ятати, що для визначення коду послуги застосовується саме ДКПП, а не КВЕД вашого контрагента.

Важливо:

Коди товарів/послуг, що придбаваються, мають логічно відповідати кодам товарів/послуг, які ви реалізуєте, та вашим видам економічної діяльності (КВЕД). Це є одним з ключових аспектів, який аналізують податкові органи при розгляді Таблиці.

Коди в податкових накладних, які ви видаєте, мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені у врахованій Таблиці даних. Наприклад, код «32.02» і код «32.02.24-00.00» система сприймає як різні.

 

Увага! Ця відповідь надана новим сервісом ШІ-консультант від «Дебету-Кредиту» та перевірена фахівцями редакції.

Спробуйте сервіс просто зараз і переконайтесь у його зручності.

Поставте ваше запитання

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: ШІ-консультант від «Дебету-Кредиту»

Рецензент: Золотухін Олександр

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Джерела кодів товарів і послуг для таблиці платника ПДВ
    При складанні таблиці даних платника ПДВ звідки брати коди товарів і послуг для розділу придбання? Чи потрібно зазначати коди для товарів/послуг, придбаних у неплатників ПДВ?
    Сьогодні 17:2010
  • Міжнародні перевезення ФОП-"єдинника" для нерезидента: що з ПДВ?
    ФОП на єдиному податку 5% (неплатник ПДВ) здійснив міжнародне перевезення вантажу Гданськ-Київ на замовлення польської фірми-нерезидента за CMR. Чи виникають зобов'язання зі сплати ПДВ та подання звітності, враховуючи статус неплатника ПДВ? Інвойс від 16.10.2025 р., оплата надійшла 10.11.2025 р.
    10.12.202532
  • Як документально оформити продаж товару та компенсацію вартості транспортних послуг?
    Підприємство придбало в листопаді у постачальника 10 одиниць товару вартістю 220 000 грн ( у т.ч. ПДВ – 36 666,67 грн) і доставка 24 000 грн, яку здійснив ФОП на ІІІ групі ЄП від нашого постачальника до нашого покупця. Вартість продажу товару склала 271 200 грн (у т.ч. ПДВ – 45 200 грн). В грудні покупцеві був виписаний рахунок на ще 2 одиниці товару + вартість доставки (24 000 грн + ПДВ 4800). Тобто загальна сума поставки склала 83 040 грн (у т.ч. ПДВ – 13840 грн). Як оформити ПН і які потрібні видаткові документи? ТТН перевізника є
    10.12.202533
  • Чи застосовувати пп. 198.5 ПКУ при списанні дослідно-промислової партії ліків?
    Підприємство-виробник лікарських засобів виготовило дослідно-промислову партію ліків і використало її у дослідженнях. Ліки включені до Державного реєстру лікарських засобів. Яку «компенсаційну» ставку ПДВ слід застосувати при такому списанні: 20% чи 7%?
    10.12.202518
  • Оформлення ПН на передоплату одним платежем
    Якщо за договором отримано передплату одним платіжним дорученням, чи можна оформити кілька податкових накладних на цю передоплату з різними сумами, чи необхідно виписувати одну податкову накладну на всю суму передоплати?
    10.12.202562