• Посилання скопійовано

ПЗ з ПДВ виникає на дату отримання оплати бюджетними коштами. А як виписувати накладну в разі часткової поставки?

Наше предприятие является поставщиком товаров. В сентябре 2011 г. нами были произведены две отгрузки товара и выписаны две расходные накладные от 14.09.11. на сумму 587500 грн., и от 15.09.11. на сумму 408943,75 грн. Наш покупатель, согласно договора, будет с нами расплачиваться бюджетными средствами за полученный товар. Если покупатель заплатит нам в один день одной платежкой общую сумму 996443,75 грн. за отгруженный ранее товар, имеет ли право наше предприятие выписать две налоговые накладные (также как выписаны расходные накладные)?

Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом (п. 187.7 ст. 187 ПКУ). Податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг (п. 201.4 ст. 201 ПКУ). Податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (п. 201.7 ст. 201 ПКУ).

ПКУ не врахував особливостей виписування податкової накладної, коли податкове зобов’язання не виникає при постачанні товарів. Зокрема п. 201.7 передбачає виписувати податкову накладну на кожне постачання товарів (однак підстав для її виписування немає), оскільки п. 201.4 передбачає її виписувати на дату виникнення податкових зобов’язань. А ця дата є дещо іншою, коли постачання здійснюється з оплатою за рахунок бюджетних коштів. Це дає підстави відстоювати різні позиції.Оскільки податкове зобов’язання з ПДВ у Вашій ситуації виникає при отриманні коштів і такі кошти отримані одним платежем, вважаємо, що на таку суму виписується одна податкова накладна. Якщо ж постачання товарів здійснювалося за різними договорами, вважаємо, що на кожне з них повинна бути видана окрема податкова накладна.

Микола Підлужний

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: Контракти-Аудит

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»