Згідно п. 6 Наказу ДПА України №1002 від 24.12.2010 р., яким затверджено форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення, у Реєстрі окремо обліковуються операції:
— з постачання товарів/послуг, які оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків чи 0 відсотків, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування;
— з придбання товарів/послуг з метою використання у господарській діяльності платника для здійснення операцій, які оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків чи 0 відсотків, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності цього платника податку.
Пункт 10 Порядку передбачає, що у розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.
Будь-яких виключень з Порядку для бюджетних установ, якщо вони є платниками ПДВ, не передбачено.
Якщо придбані матеріальні цінності бюджетна установа не планує використовувати з метою отримання доходу, вважається, що вони не призначаються для використання у негосподарській діяльності. Такі операції відображаються у колонках 13-14 Реєстру, а суми сплаченого ПДВ до податкового кредиту не включаються.
Микола Підлужний
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись