• Посилання скопійовано

Оподаткування ПДВ у разі надання послуг щодо рухомого майна

Який порядок оподаткування ПДВ постачання послуг, пов’язаних з рухомим майном?

Об’єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 цього Кодексу.

Відповідно до пп. 186.2.1 ПКУ, місцем постачання послуг є місце фактичного постачання послуг, пов’язаних з рухомим майном, а саме:

  • послуг, що є допоміжними у транспортній діяльності: навантаження, розвантаження, перевантаження, складська обробка товарів та інші аналогічні види послуг;
  • послуг із проведення експертизи та оцінки рухомого майна;
  • послуг, пов’язаних із перевезенням пасажирів та вантажів, у тому числі з постачанням продовольчих продуктів і напоїв, призначених для споживання;
  • послуг із виконання ремонтних робіт і послуг із переробки сировини, а також інших робіт і послуг, що пов’язані з рухомим майном.

Таким чином, якщо платником ПДВ постачання послуг, пов’язаних з рухомим майном, здійснюється на митній території України, то такі послуги підлягають оподаткуванню на загальних підставах за основною ставкою, у разі, постачання даних послуг за межами митної території України – такі послуги не підпадають під об’єкт оподаткування.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Як врахувати ПДВ при зарахуванні зустрічних однорідних вимог за авансовою оплатою?
    Підприємство надає приміщення в оренду. Орендар надлишково перерахував кошти, на сплачену суму зареєстровано ПН - номенклатура «Орендна плата за липень 2021 р». У вересні 2024 р. з орендарем підписано новий договір оренди і укладено договір зарахування зустрічних однорідних вимог на суму надлишкових коштів. Чи потрібно коригувати ПН при зарахуванні однорідних вимог?
    12.11.202421
  • Номенклатура у акті виконаних робіт
    Підприємство виконує для замовника електромонтажні роботи. Чи буде враховуватися як така, що розкриває зміст господарської операції, номенклатура «Електромонтажні роботи на об’єкті замовника за адресою…» у Акті виконаних робіт? Чи потрібно детальніше розкривати зміст роботи? Яку номенклатуру зазначати у ПН?
    12.11.202464
  • Відшкодування ПДВ при експорті
    Підприємство 21.10.2024 р. продало на експорт трубу металеву в Польщу. Як відшкодувати ПДВ і які строки?
    11.11.202428
  • Як виправити ПН при зменшенні ціни товару, проданого в січні 2022 року?
    У січні 2022 р. покупцю було відвантажено товар, зареєстровано ПН та включено в декларацію з ПДВ за січень 2022 р. Склалось так, що в обліку продавця товар було відвантажено за більшою ціною, а покупець підписав видаткову накладну на цей товар за меншою ціною. Як тепер відкоригувати ПДВ та доходи у постачальника?
    08.11.202430
  • Як компенсувати витрати на розробку і підтримку нематеріального активу «Електронний кабінет орендаря»?
    На балансі підприємства – управителя багатоквартирного будинку є нематеріальний актив «Електронний кабінет орендаря», який було створено за участю підрядників. Користуються цим кабінетом декілька підприємств, які є власниками квартир у цьому будинку. Як підприємство може компенсувати витрати щодо цього кабінету, виставляючи рахунки клієнтам – власникам квартир? Як скласти податкову накладну? Яка має бути одиниця виміру та код послуги згідно з ДКПП?
    07.11.202415