• Посилання скопійовано

Зазначення кодів УКТ ЗЕД у податковій накладній

Як складати податкову накладну, якщо на момент імпорту товарів в тимчасовій МД було зазначено один код УКТ ЗЕД, а згодом цей код було змінено і в МД вже зазначено інший код?

Запитання:

17.05.2021 р. під час митного оформлення імпорту товарів Державною митною службою були взяті зразки товарів для визначення кодів УКТ ЗЕД. Товар був розмитнений з оформленням двох МД, одна з яких тимчасова. В тимчасовій МД було зазначено товар, за яким проводилась експертиза. Раніше він ввозився під кодом - 2106909890. У тимчасовій деклараціі вказали код - 2103909000. Товар реалізовувався. 04.06.2021 р. після проведення дослідження підприємство отримало МД, де цим товарам присвоєно код - 2106909890. Якщо підприємство збирається реєструвати ПН 10.06.2021 р. за період з 16.05.2021 по 03.06.2021 рр., то чи потрібно йому в ПН вказувати код - 2103909000 (з тимчасової митної декларації), а потім 04.06.2021 р. робити розрахунки коригування зі зміною кодів УКТ ЗЕД? Чи вже маючи висновок і МД воно може в ПН за період з 17.05.2021 по 03.06.2021 рр. вказати правильний код 2106909890 одразу?

 

Відповідь:

Одразу скажемо, що це питання законодавством не врегульовано. 

Тому, на нашу думку, якщо на момент реєстрації ПН вже є факт зміни кодів УКТ ЗЕД, можна одразу вказати правильний код товару в податкових накладних в період з 17.05.2021 по 03.06.2021 рр., щоб уникнути необхідності реєструвати розрахунки коригування.

Формально ми не вбачаємо в цьому порушення порядку складання податкових накладних, до того ж не буде помилки у зазначенні кода УКТ ЗЕД, який на момент реєстрації ПН буде підтверджено висновком та митною декларацією.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.20241 109
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202429
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249295
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202435