Відповідно до п. 1 Порядку №1307, податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ. Такою особою є головне підприємство, а філія не може бути зареєстрованою платником ПДВ.
Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи платника ПДВ самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то головне підприємство – зареєстрований платник ПДВ, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних. Для цього головне підприємство повинно кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що воно має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.
І навпаки, у разі постачання товарів/послуг філії (структурному підрозділу) головного підприємства - платника ПДВ при складанні податкової накладної у графі "Отримувач (покупець)" спочатку зазначається найменування головного підприємства, зареєстрованого як платник ПДВ, та через кому - найменування такої філії (структурного підрозділу), яка (який) фактично є від імені головного підприємства (покупця) стороною договору.
Якщо головне підприємство не делегує право складання податкових накладних своїм філіям, то воно само складає податкові накладні за всі свої філії, а також є отримувачем у податкових накладних, що складають постачальники такого підприємства.
Судячи з умов запитання, головне підприємство делегувало філії право складання та отримування податкових накладних. Відповідно, постачальнику слід складати податкову накладну так, як ми зазначили вище: у графі "Отримувач (покупець)" спочатку зазначається найменування головного підприємства, зареєстрованого як платник ПДВ, та через кому - найменування філії, яка фактично є від імені головного підприємства (покупця) стороною договору.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити