• Посилання скопійовано

Рішення про зупинення реєстрації ПН: процедура прийняття та наслідки

14.06.2019 р. зупинено реєстрацію ПН за травень. 19.06.2019 р. подано документи про підтвердження реальності операції. У ЄРПН з’явився статус «відмовлено за рішенням комісії». Які подальші дії з цією ПН? Чи можна продовжувати реєстрацію ПН, якщо присутній реєстраційний ліміт? Де знайти рішення про відмову в реєстрації ПН?

Відповідно до п. 8 Порядку №117 ДФС формує і веде у відкритому доступі окремий Реєстр податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, за формою згідно з додатком 1 до Порядку №117  та щодня оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті

Відповідно до п. 22 Порядку №117 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 до Порядку №117 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Рішення про відмову у реєстрації ПН надсилається платнику податку у порядку, встановленому ст. 42 ПКУ.

Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку. Більш докладно про процедуру адміністративного оскарження читайте туттут та тут.

Зупинення реєстрації податкової накладної не впливає на реєстрацію інших податкових накладних за наявності реєстраційного ліміту. У декларації з ПДВ зупинена ПН відображається за загальними правилами, за датою її складання.

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Облік ПДВ без ПН при смерті директора постачальника
    Постачальник не зареєстрував податкову накладну через смерть директора. Чи має право покупець включити суму "вхідного" ПДВ за цією операцією до первісної вартості придбаних послуг, якщо право на податковий кредит втрачено?
    15.10.2025207
  • Віднесення ПДВ до витрат при нереєстрації ПН постачальником
    Чи має право покупець включати суму ПДВ до первісної вартості послуги (витрат), якщо постачальник, зареєстрований платником ПДВ, систематично не реєструє податкові накладні в ЄРПН? Який внутрішній розпорядчий документ підприємства (наказ, положення) необхідний для обґрунтування такого облікового рішення?
    15.10.202571
  • Податковий кредит при застосуванні касового методу, якщо списання коштів відбулося після 1095 днів з дати складання ПН
    Якщо списання коштів відбулося після 1095 календарних днів з дати складання ПН, то платник, який застосовує касовий метод , має право включити до ПК суми ПДВ, у звітному періоді, в якому відбулося списання, але не пізніше, ніж через 60 календарних днів
    14.10.202521
  • Які особливості заповнення граф ПН у разі отримання компенсації орендарем вартості комунальних послуг?
    В ПН за операціями з постачання послуг з оренди, до складу вартості якої входять суми компенсації компослуг, у графі 2 зазначають «Послуги з оренди», у графі 3.3 - код послуги, у графі 4 - умовне позначення назви одиниці вимірювання, у графі 5 – код одиниці вимірювання
    14.10.202541
  • З платника ПДВ «виділився» неплатник ПДВ: чи вказувати ПДВ в актах?
    Юрособа створена шляхом виділу. Основний вид діяльності - здавання в оренду приміщень. Материнське підприємство - платник ПДВ. Виділене підприємство на момент виділу і протягом наступного місяця – неплатник ПДВ. По розподільчому балансу виділеному підприємству було передано частину авансових платежів від орендарів. На ці аванси материнське підприємство нарахувало, задекларувало і сплатило ПДВ. Як закривати в бухобліку суми авансових коштів, що надійшли по розподільчому балансу? Чи вказувати ПДВ в актах наданих послуг, що оформлятимуться із орендарями?
    13.10.2025110