• Посилання скопійовано

Складення ПН за щоденними підсумками операцій у разі оренди робочих місць

За послуги з оренди робочого місця (договір коворкінгу) фізособи здійснюють оплату шляхом внесення коштів на рахунок орендодавця (платник ПДВ) через відділення банку. Протягом одного дня на рахунок у банку надходять платежі від різних фізосіб. Чи має право орендодавець складати одну зведену податкову накладну за день?

Відповідно до пп. 201.4 ПКУ платники ПДВ в разі здійснення постачання товарів/послуг протягом періоду, за який складається така податкова накладна, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:

  • покупцям - платникам ПДВ - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, у якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;
  • покупцям - особам, не зареєстрованим платниками ПДВ, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, у якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.

Як бачимо, зведені подтакові накладні складаються в розрізі окремих покупців. Не можна складати зведену податкову накладну, до якої включаються операції з різними покупцями.

Проте за такими операціями можна скласти податкову накладну за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/РРО або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника) – пп. 201.4 ПКУ.

Тобто за підсумками кожного дня в даному випадку можна складати одну податкову накладну, до якої включаються всі операції з отримання оплати від орендаторів. Позначка «зведена» у такій ПН не ставиться.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Податковий кредит за чеками до 200 грн
    Чи можна у 2025 році включати до податкового кредиту суми ПДВ за придбаннями, підтвердженими касовими чеками на загальну суму до 200 грн (без ПДВ) за день?
    18.11.202557
  • Витрати та податкові різниці за штрафами за несвоєчасну реєстрацію ПН
    Чи може ТОВ - платник податку на прибуток ("високодохідник") включати до складу витрат штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних? Чи виникають у зв’язку з цим податкові різниці відповідно до податкового законодавства України?
    18.11.202526
  • Відшкодування ПДВ при експорті продукції
    Чи є обов’язковим подання заяви на відшкодування ПДВ, сплаченого у процесі виробництва продукції, яка експортується, та яким чином коректно відобразити відповідні суми в декларації з ПДВ?
    17.11.202518
  • Списання знищених товарів внаслідок війни: що з ПДВ?
    10 червні 2025 р. під час атаки згорів склад з товарами та ОЗ. Проведено інвентаризацію та подано заяви до ДСНС, СБУ на відкриття кримінального впровадження. Тільки зараз отримали висновки від ДСНС та витяг з реєстру досудових розслідувань від СБУ. Готуються документи в ТПП про форс-мажор. Чи потрібно було нараховувати ПДВ при списанні товарів у червні?
    17.11.202536
  • Повернення передоплаченого товару: як оформити РК?
    Підприємство сплатило аванс за товар, а потім забирає його частинами. ПН постачальник оформив на дату першої події – оплати. На даний момент товар ще не вибраний на повну суму оплати, але з того, що було взято частину повернули. На повернення бухгалтер постачальника оформляє «мінусовий» РК. Чи правильно це? Як має бути оформлено РК в даній ситуації?
    17.11.2025360