• Посилання скопійовано

Працівнику доручили здійснити оплату за послугу: як скласти авансовий звіт та відобразити в обліку?

Працівник 10 жовтня отримав кошти під звіт для оплати за послуги з виготовлення вікон. 11 жовтня через касу банку ним здійснено платіж на рахунок постачальника. Акт виконаних робіт буде надано після встановлення вікон. Як в такому випадку скласти авансовий звіт та відобразити операцію в обліку?

У даному випадку потрібно зважати на ту обставину, що підприємство доручило працівнику здійснити саме оплату за встановлення (придбання) вікон. Отже, працівник зобов’язаний відзвітувати за проведену дію, тобто відзвітувати про здійснення відповідної оплати. Підтверджувальним документом в даному випадку для нього буде квитанція (чек) про здійснення відповідної оплати через касу банку.

Таким чином, працівник, якому було доручено здійснити придбання товару, подає до бухгалтерії авансовий звіт з відповідними підтверджуючими документами (чек про здійснення оплати через касу банку). При цьому не має значення, чи було здійснено встановлення таких вікон та отримано акт виконаних робіт.

Такий авансовий звіт в бухгобліку відображається записом Дт 371 «Розрахунки за виданими авансами» Кт 3721 «Розрахунки з підзвітними особами».

При отриманні акту виконаних робіт від постачальника в обліку відображається запис Дт 1521 (1531) Кт 631 з подальшим взаємозаліком записом Дт 631 Кт 371.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Інші податки

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інші податки»

  • Податок на землю при зміні цільового призначення землі
    Підприємство змінило цільове призначення 3-х земельних ділянок (2 об'єднали, 1 окремо) з сільськогосподарського (для ведення особистого селянського господарства) на колективне житлове будівництво 24.09.2024 р. Чи потрібно подавати уточнюючу податкову декларацію? Як її правильно заповнити та чи передбачені штрафні санкції?
    19.11.202419
  • Чи потрібна ліцензія на оптову торгівлю пальним при зміні розпорядника акцизного складу?
    Буде проведена зміна розпорядника акцизного складу, на якому наявні залишки пального. Підприємство отримає оплату за передані залишки від нового розпорядника. Чи потрібна ліцензія на право оптової чи роздрібної торгівлі пальним при зміні власника акцизного складу?
    18.11.202484
  • Чи можна оплатити ліки для фізособи без оподаткування?
    Підприємство отримало запит на допомогу від особи, яка перебуває на лікуванні у військовому шпиталі. Придбали та передали цій особі ліки, які призначив лікар. Особа не є працівником підприємства та не є родичем працівника підприємства. Чи можно провести передачу ліків як благодійну неоподатковувану допомогу? Як відобразити це у звітності?
    15.11.202438
  • Подвійне оподаткування доходів фізособи у Великобританії та в Україні
    Українка тимчасово проживає як біженець у Великобританії. В Україні зареєстрована ФОПом на ІІ групі ЄП, надає онлайн-консультації в Україні, послуги психолога (інші медичні послуги), отримуючи оплату на підприємницький рахунок. Планує зареєструватися ФОПом у Великобританії. Чи можна уникнути подвійного оподаткування доходів?
    14.11.202438
  • Чи сплачувати екологічний податок за зберігання макулатури?
    Підприємство закуповує відходи (макулатуру), обліковує на рахунку 281, оброблює ці відходи і перепродає. Має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Чи потрібно сплачувати екологічний податок?
    14.11.202424