• Посилання скопійовано

При ремонті вживаної техніки РРО застосовувати не обов’язково

Майстерня займається ремонтами вживаної комп'ютерної техніки. Заміна складових частин техніки здійснюється запасними частинами, що надає клієнт. Майстерня не надає гарантію на техніку, торговельну діяльність окремими запчастинами не здійснює. Чи потрібен РРО?

З 8 травня 2017 р.  під час продажу складних побутових товарів потрібно використовувати РРО. Ця вимога поширюється на всіх СГ, в тому числі і на платників ЄП:

  • першої групи;
  • другої і третьої груп (фізособи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності та обсягу отриманого ними доходу протягом календарного року.

Якщо СГ торгує такими товарами, за якими вже скінчився гарантійний строк, то йому не обов’язково застосовувати РРО. Якщо він має на це право згідно з п. 296.10 ПКУ та ст. 9 Закону про РРО.

Так,  згідно з ч. 2 ст. 8 Закону про захист прав споживачів задовільняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився. Отже, якщо на вживану техніку вже закінчився гарантійний строк, вона не підлягає гарантійному ремонту і РРО застосовувати не обов'язково.

Виходячи з запитання, майстерня здійснює ремонт вживаної техніки, тобто такої, за якою вже закінчився гарантійний строк, а, отже, РРО тут необхідно застосовувати тільки з урахуванням норм п. 296.10 ПКУ ( дохід  до 1 млн грн.) та ст. 9 Закону про РРО.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Степанов Михаил

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи можна компенсувати витрати за копією фіскального чека?
    ТОВ – неплатник ПДВ компенсує працівнику витрати, понесені у відряджені. Працівник надав копію фіскального чека. Чи може підприємство використати таку копію або витяг з електронного кабінету платника податків для компенсації витрат?
    21.11.2024289
  • Чи можна відмовитися від застосування касового методу?
    ТОВ працює з покупцями, що здійснюють оплату з казначейського рахунку. Інколи один і той же покупець проводить оплату з різних рахунків. Через це виникає багато помилок. Чи може підприємство орієнтуватися лише на першу подію? Які наслідки незастосування касового методу при оплаті з казначейського рахунку?
    15.10.2024682
  • Що робити, якщо «заглючив» РРО?
    Стався збій в роботі РРО, внаслідок чого виторг ФОПа за 30.09.2024 р. був включений у Z-звіт за 01.10.2024 р. Як правильно задокументувати цю операцію? Як заповнити книгу доходів?
    14.10.20247622
  • Як виправляти помилки в чеках РРО?
    Покупцю видали чек, у якому помилково зазначили форму оплати, наприклад, замість готівкової форми зазначили оплату карткою або навпаки. Чи можна провести повернення чека для зміни форми оплати без повернення товару? Чи можна зробити повернення чека, якщо вже пройшов місяць від дати видачі помилкового?
    27.09.2024572
  • Порушено порядок внесення виручки на рахунок підприємства: як виправити?
    Касир отримав кошти з каси для подальшої здачі на поточний рахунок підприємства. Проте він вніс кошти на особисту платіжку картку та перерахував на рахунок підприємства з призначенням платежу - «Власні кошти». Як виправити помилку?
    19.09.2024705