Наразі усі види РРО, зазначені у Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій, повинні мати можливість подавати до органу ДФС інформацію про такі операції в електронному вигляді по дротових або бездротових каналах зв'язку. Отже, якщо йдеться про придбання нового РРО і перше взяття його на облік за певним суб'єктом господарської діяльності, то придбаний РРО повинен виконувати таку функцію, і таким чином подавати окремо звіт про такі операції буде не потрібно.
Однак якщо йдеться про РРО, зареєстрований до 01.01.2016 р., ситуація інша, і в січні 2016 року податківці про це надавали спеціальне роз'яснення. Детальніше про це ми писали тут. У разі якщо такий РРО не може передавати зазначену інформацію в електронному вигляді, суб'єкту господарської діяльності доведеться подавати Звіт за формою №ЗВР-1.
Хоча пізніше, анонсуючи нову форму такого Звіту, податківці змінили свою думку.
У своєму роз'ясненні вони вказали: «Цей звіт починаючи з 2016 року подають тільки суб'єкти господарювання, які використовують розрахункові книжки при здійсненні розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти».
Нова форма такого звіту подається починаючи зі звітного періоду квітня 2016 року. Детальніше про це ви можете прочитати тут.
Термін подання Звіту — не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяця.
Звіт за формою №ЗВР-1 (далі — Звіт) складається в розрізі всіх зареєстрованих книг обліку розрахункових операцій, які використовувались протягом звітного місяця.
Заголовна частина Звіту заповнюється так. У рядку «До державної податкової інспекції» зазначається назва району, міста, району в місті та міста (для міст з районним розподілом). У рядку «реквізити суб'єкта господарювання» наводяться найменування суб'єкта господарювання (далі — СГ) та його місцезнаходження (для фізичних осіб — прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи — підприємця та його місце проживання), що зазначені у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, код за ЄДРПОУ чи реєстраційний номер облікової картки платника податків — фізичної особи, крім осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.
У графах 1 — 3 Звіту вказуються такі дані:
у графі 1 — порядковий номер запису у Звіті;
у графі 2 — фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій, зареєстрованої на господарську одиницю;
у графах 3 — 5 — записуються такі суми розрахунків за звітний місяць:
у графі 3 — загальна сума проведених за звітний місяць розрахункових операцій, тобто сума коштів, яку отримано від покупців за реалізовані товари (надані послуги);
у графі 4 — частина суми розрахунків, зазначеної в графі 3, що оподатковується податком на додану вартість (далі — ПДВ);
у графі 5 — частина суми розрахунків, зазначеної в графі 3, що оподатковується акцизним податком;
у графі 6 — сума ПДВ, обчислена виходячи із суми розрахунків, зазначеної у графі 4;
у графі 7 — сума акцизного податку, обчислена виходячи із суми розрахунків, зазначеної у графі 5;
у графі 8 записується загальна сума коштів, виданих при поверненні товару (рекомпенсації послуги тощо). Якщо протягом звітного місяця через розрахункову книжку були зареєстровані помилково введені суми, то ці суми не включаються до граф 3 — 8. За бажанням СГ до Звіту можна додати пояснювальну записку щодо помилково введених сум.
У рядку «Разом» у графах 3 — 8 записуються підсумки показників за відповідними графами.
Звіт підписують директор (керівник) та головний бухгалтер — для юридичних осіб, особисто громадянин-підприємець — для фізичних осіб. Факт прийняття Звіту фіскальним органом засвідчується підписом уповноваженої посадової особи цього органу із зазначенням дати його подання. Звіт скріплюється печаткою, якщо наявність такої у суб'єкта господарювання передбачена чинним законодавством.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити