• Посилання скопійовано

Подаємо звітність при використанні РРО

Яка звітність подається у зв'язку з використанням РРО?

Наразі усі види РРО, зазначені у Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій, повинні мати можливість подавати до органу ДФС інформацію про такі операції в електронному вигляді по дротових або бездротових каналах зв'язку. Отже, якщо йдеться про придбання нового РРО і перше взяття його на облік за певним суб'єктом господарської діяльності, то придбаний РРО повинен виконувати таку функцію, і таким чином подавати окремо звіт про такі операції буде не потрібно.

Однак якщо йдеться про РРО, зареєстрований до 01.01.2016 р., ситуація інша, і в січні 2016 року податківці про це надавали спеціальне роз'яснення. Детальніше про це ми писали тут. У разі якщо такий РРО не може передавати зазначену інформацію в електронному вигляді, суб'єкту господарської діяльності доведеться подавати Звіт за формою № ЗВР-1.

Хоча пізніше, анонсуючи нову форму такого Звіту, податківці змінили свою думку.

У своєму роз'ясненні вони вказали: «Цей звіт починаючи з 2016 року подають тільки суб'єкти господарювання, які використовують розрахункові книжки при здійсненні розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти».

Нова форма такого звіту подається починаючи зі звітного періоду квітня 2016 року. Детальніше про це ви можете прочитати тут.

Термін подання Звіту — не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяця.

Звіт за формою № ЗВР-1 (далі — Звіт) складається в розрізі всіх зареєстрованих книг обліку розрахункових операцій, які використовувались протягом звітного місяця.

Заголовна частина Звіту заповнюється так. У рядку «До державної податкової інспекції» зазначається назва району, міста, району в місті та міста (для міст з районним розподілом). У рядку «реквізити суб'єкта господарювання» наводяться найменування суб'єкта господарювання (далі — СГ) та його місцезнаходження (для фізичних осіб — прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи — підприємця та його місце проживання), що зазначені у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, код за ЄДРПОУ чи реєстраційний номер облікової картки платника податків — фізичної особи, крім осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.

У графах 1 — 3 Звіту вказуються такі дані:

у графі 1 — порядковий номер запису у Звіті;

у графі 2 — фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій, зареєстрованої на господарську одиницю;

у графах 3 — 5 — записуються такі суми розрахунків за звітний місяць:

у графі 3 — загальна сума проведених за звітний місяць розрахункових операцій, тобто сума коштів, яку отримано від покупців за реалізовані товари (надані послуги);

у графі 4 — частина суми розрахунків, зазначеної в графі 3, що оподатковується податком на додану вартість (далі — ПДВ);

у графі 5 — частина суми розрахунків, зазначеної в графі 3, що оподатковується акцизним податком;

у графі 6 — сума ПДВ, обчислена виходячи із суми розрахунків, зазначеної у графі 4;

у графі 7 — сума акцизного податку, обчислена виходячи із суми розрахунків, зазначеної у графі 5;

у графі 8 записується загальна сума коштів, виданих при поверненні товару (рекомпенсації послуги тощо). Якщо протягом звітного місяця через розрахункову книжку були зареєстровані помилково введені суми, то ці суми не включаються до граф 3 — 8. За бажанням СГ до Звіту можна додати пояснювальну записку щодо помилково введених сум.

У рядку «Разом» у графах 3 — 8 записуються підсумки показників за відповідними графами.

Звіт підписують директор (керівник) та головний бухгалтер — для юридичних осіб, особисто громадянин-підприємець — для фізичних осіб. Факт прийняття Звіту фіскальним органом засвідчується підписом уповноваженої посадової особи цього органу із зазначенням дати його подання. Звіт скріплюється печаткою, якщо наявність такої у суб'єкта господарювання передбачена чинним законодавством.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • ФОП використовує платіжний сервіс LiqPay: чи потрібно РРО?
    Чи належить сервіс LiqPay до сервісу переказу коштів? Чи потрібно застосовувати РРО при оплаті на сайті ФОП за послуги з тимчасового розміщення за допомогою сервісу LiqPay?
    28.03.2024235
  • Чи застосовує підприємство рахунок 308 при оприбуткуванні готівки із застосуванням КОРО?
    Підприємство перевізник при оприбуткуванні готівки в касу використовує КОРО та РК. Як обліковувати надходження готівки з 23.02.2024 р.?
    25.03.202441
  • Як обліковувати ПРРО та як списати РРО?
    В 2022 р. ТОВ купило та зареєструвало ПРРО. Оплата за ПРРО здійснюється на рік. Оприбуткували це ПРРО як нематеріальний актив на 127 рахунок + амортизація на 12 місяців. Через рік здійснили оплату за ПРРО на ще один рік, але іншому ФОП. Чи правильно визначило ТОВ це ПРРО як нематеріальний актив? Що робити з ПРРО після закінчення 12 місяців? Чи треба його знову реєструвати, а старий нематактив списувати? До ПРРО був РРО, який знято з реєстрації і про це є акт. Як його правильно списати?
    28.02.202463
  • Нюанси оформлення видачі готівки з каси за видатковими відомостями
    Підприємство проводить видачу готівки відповідно до Положення №148 за ВКО та видатковими відомостями. Чи можна оформити один ВКО на декілька видаткових відомостей? Чи можна видачу поворотної фіндопомоги штатним працівникам провести видатковою відомістю на декілька людей?
    23.02.2024113
  • ФОП використовує платіжну систему Payoneer: чи потрібен РРО?
    Маркетплейс Etsy, Joom, eBay, Amazon - кошти за продані товари загальною сумою за мінусом комісій маркетплейсу зараховуються раз в тиждень або раз у два тижні на Payoneer, пізніше кошти зараховуються на доларовий рахунок. З доларового рахунку через обмін валют кошти перераховуються на гривневий рахунок ФОПа. Чи потрібно видавати покупцям фіскальні чеки?
    23.02.2024598