• Посилання скопійовано

Звіт за ф. №ЗВР-1 подається за операціями із розрахунковими книжками

З 2014 р. підприємство не здає звіт за ф. №ЗВР-1, бо касовий апарат оснащений модемом. У березні 2016 р. через відсутність протягом 2 днів електроенергії використовували розрахункові книжки. Як відобразити в звіті за ф. №ЗВР-1 суму розрахунку з покупцями?

ЗапитанняЗ листопада 2014 р. підприємство не здає звіт за ф. ЗВР-1, оскільки касовий апарат оснащений модемом. Проте у березні 2016 р. через відсутність протягом 2 днів електроенергії довелося використовувати розрахункові книжки. У звіті за ф. ЗВР-1 за березень 2016 р. необхідно буде вказати суму розрахунку з покупцями саме за допомогою розрахункових книжок або загальну суму розрахунків за місяць, включаючи відомості, що передаються за допомогою модему?

Відповідь: Дійсно, у разі тимчасового (не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки. Саме цей документ використовується у випадку не застосування РРО, а покупцям замість касового чека видаються розрахункові квитанції.

Порядок ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, а також форма та порядок подання звітності затверджені наказом Мінфіну від 21.01.2016 р. №13 (наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, з 11.03.2016 р.). 

З дати набрання чинності наказу Мінфіну №13 звітність, пов'язана із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), слід подавати за новою формою №ЗВР-1, щодо всіх книг обліку розрахункових операцій, зареєстрованих на господарську одиницю, які ведуться разом із розрахунковими книжками. При поданні звітності одночасно надавати книги обліку розрахункових операцій чи розрахункові книжки не потрібно.

До речі, у новій формі звітності відсутні такі дані, як фіскальний номер РРО і залишено лише дані про фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій. 

Як сказано у п. 1 Інструкції №13 звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) складається в розрізі всіх зареєстрованих книг обліку розрахункових операцій, які використовувались протягом звітного місяця. Тому враховуючи, цю норму можна зробити висновок, що у графі 2 Звіту буде зазначено - фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій, зареєстрованої на господарську одиницю, у графі 3 - загальна сума проведених за звітний місяць розрахункових операцій, тобто сума коштів, яку отримано від покупців за реалізовані товари (надані послуги) при реєстрації розрахункових операцій коли складались розрахункові квитанції.

Саме у корінці та відривній частині квитанції фіксується дата (день, місяць, рік) проведення таких розрахунків. 

Тому, на наш погляд, заповнюватись Звіт повинен саме на підставі даних за розрахунками при реєстрації яких складались розрахункові квитанції. Адже, інформація за решта готівковими операціями подається електронними каналами зв’язку з електронними копіями розрахункових документів і фіскальних звітних чеків. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Олена Водоп`янова

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи можна компенсувати витрати за копією фіскального чека?
    ТОВ – неплатник ПДВ компенсує працівнику витрати, понесені у відряджені. Працівник надав копію фіскального чека. Чи може підприємство використати таку копію або витяг з електронного кабінету платника податків для компенсації витрат?
    21.11.2024561
  • Чи можна відмовитися від застосування касового методу?
    ТОВ працює з покупцями, що здійснюють оплату з казначейського рахунку. Інколи один і той же покупець проводить оплату з різних рахунків. Через це виникає багато помилок. Чи може підприємство орієнтуватися лише на першу подію? Які наслідки незастосування касового методу при оплаті з казначейського рахунку?
    15.10.2024686
  • Що робити, якщо «заглючив» РРО?
    Стався збій в роботі РРО, внаслідок чого виторг ФОПа за 30.09.2024 р. був включений у Z-звіт за 01.10.2024 р. Як правильно задокументувати цю операцію? Як заповнити книгу доходів?
    14.10.20247632
  • Як виправляти помилки в чеках РРО?
    Покупцю видали чек, у якому помилково зазначили форму оплати, наприклад, замість готівкової форми зазначили оплату карткою або навпаки. Чи можна провести повернення чека для зміни форми оплати без повернення товару? Чи можна зробити повернення чека, якщо вже пройшов місяць від дати видачі помилкового?
    27.09.2024573
  • Порушено порядок внесення виручки на рахунок підприємства: як виправити?
    Касир отримав кошти з каси для подальшої здачі на поточний рахунок підприємства. Проте він вніс кошти на особисту платіжку картку та перерахував на рахунок підприємства з призначенням платежу - «Власні кошти». Як виправити помилку?
    19.09.2024705