• Посилання скопійовано

Чи можна не реєструвати нову КОРО?

Книга КОРО закінчується і вирішено нову не реєструвати. Які дії повинні бути? Чи потрібно подавати 2-КОРО? Що заповнювати в графі «Причина скасування» і «До заяви додаються»?

Пунктом 1 гл. 1 розд. II Порядку №547 передбачено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (крім суб'єктів господарювання, які відповідно до рішень, затверджених власними розпорядчими документами, про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії) зобов'язані зареєструвати КОРО.

Суб'єкти господарювання, які відповідно до рішень, затверджених власними розпорядчими документами, про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, у разі необхідності та за власним бажанням можуть:

  • зареєструвати КОРО у порядку та строки, визначені п. 7, 8 цієї глави;
  • скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.

Відповідно до п. 1 гл. 3 розд. II Порядку №547, скасування реєстрації КОРО на РРО здійснюється одночасно зі скасуванням реєстрації РРО або за заявою суб'єкта господарювання, зокрема, у разі прийняття розпорядчого документа про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, непридатності для використання тощо).

Крім того, згідно з п. 2 гл. 4 розд. II Порядку №547, суб'єкт господарювання повинен забезпечити зберігання в господарській одиниці останньої належним чином закінченої КОРО (це положення не поширюється на транспортні засоби, об'єкти виїзної торгівлі та пересувної торговельної мережі, а також об'єкти, де за бажанням суб'єкта господарювання не зареєстровано КОРО).

Враховуючи зазначене, суб'єкт господарювання самостійно приймає рішення щодо застосування або незастосування КОРО (ІПК ДПС від 05.04.2019 р. №1461/6/99-99-14-05-01-15/ІПК).

Відповідно до п. 3 гл. 3 розд. II Порядку №547, заяву про скасування КОРО суб'єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації КОРО не пізніше 2-х робочих днів з дня виникнення підстави для скасування.

Посадова особа контролюючого органу не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви про скасування КОРО проводить скасування реєстрації КОРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС.

При цьому на титульній сторінці КОРО на РРО (у разі її наявності) здійснюється запис щодо її скасування, який засвідчує своїм підписом та печаткою посадова особа контролюючого органу (абз. 3 п. 1 гл. 3 розд. II Порядку №547). Для таких РРО у реєстраційному посвідченні зазначається: «КОРО на цей РРО не реєструвалась».

Щодо дати заповнення КОРО у разі скасування її реєстрації в органах ДПС в ІПК від 24.04.2019 р. №1784/6/99-99-14-05-01-15/ІПК повідомляє, що суб'єкт господарювання має заповнити КОРО та внести відповідні записи датою, що відповідає даті внесення даних до інформаційної системи ДФС про скасування реєстрації КОРО.

Щодо заповнення графи «причина скасування» і «до заяви додаються» зазначимо таке.

Суб'єкти господарювання у цій графі зазначають назву власного розпорядчого документа (наказу, розпорядження тощо), в якому зафіксоване рішення про скасування реєстрації КОРО та припинення її застосування, а також про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії. 

Примірник такого власного розпорядчого документа додається до заяви.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс

Передплатити

Автор: Бондаренко Олена

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Як відобразити в фіскальному чеку продаж ліків за програмою «Доступні ліки»?
    Аптека працює за програмою «Доступні ліки». Наразі сума компенсації відображається в графі 19 чека РРО - «кредитні кошти». Як правильно відобразити кількість товару в чеку РРО, щоденній підсумковій ПН і надалі при отриманні відшкодування від НСЗУ, коли частину вартості (наприклад, з 100 грн – 40 грн) сплачує покупець, а решту (60 грн) компенсує НСЗУ?
    Сьогодні 10:1010
  • Ліміт готівкової виплати працівнику за авансовим звітом
    Чи може підприємство видати з каси працівнику 120 тис. грн для відшкодування його особистих коштів, витрачених на придбання товару для потреб підприємства, на підставі поданого авансового звіту? Чи є обмеження на таку готівкову операцію?
    23.06.20251 5921
  • Оплата послуг проживання через сайт готелю: чи застосовувати ПРРО?
    Суб’єкт господарювання отримує оплату за послуги проживання: попередня оплата через сайт. Зарахування коштів проводиться за реєстром через небанківську фінустанову. Остаточний рахунок при заселенні. Чи потрібно при отриманні авансу через сайт застосовувати ПРРО? Чи можна не зазначати в чеку ПРРО – попередня оплата? Якщо кошти щодо авансу будуть зараховані на поточний рахунок через фінустанову, то коли визнавати ПЗ з ПДВ?
    18.06.202537
  • Розрахунки між юридичними особами через LiqPay: чи можна?
    Чи можуть юридичні особи в Україні здійснювати між собою розрахунки за товари та послуги за допомогою платіжного сервісу LiqPay?
    17.06.2025783
  • Чи потрібно формувати видатковий чек при поверненні товару, якщо попередня оплата не повертається?
    ФОП ІІ групи (інтернет-магазин) отримує попередню оплату 200 грн, на яку вибиває чек ПРРО "Попередня оплата за замовлення №". Товар відправляється Новою Поштою, другий чек ПРРО Checkbox формується в момент отримання товару покупцем. Чи формувати видатковий чек, якщо покупець відмовляється від товару і попередня оплата не повертається, або товар повертається через 14 днів?
    11.06.202561