• Посилання скопійовано

Як діяти у випадку блокування ПН на шиномонтажні послуги?

Підприємство надає шиномонтажні послуги покупцям (КВЕД 45.20). Заблоковано податкову накладну. Які дії слід прийняти для її розблокування?

КВЕД 45.20 – це технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів. Цей клас включає технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів:

  • механічній ремонт;
  • ремонт електричних систем автотранспортних засобів;
  • ремонт електронних систем упорскування палива;
  • поточне обслуговування;
  • ремонт кузовів;
  • ремонт запчастин автотранспортних засобів;
  • миття, полірування тощо;
  • напилення та фарбування;
  • ремонт лобового скла та вікон;
  • ремонт сидінь автотранспортних засобів;
  • ремонт шин і камер, їх установлення або заміну;
  • антикорозійне оброблення;
  • установлення деталей і приладдя, яке не є складовою процесу виробництва автотранспортних засобів.

Виходячи з того, що вказано у відповіді ДПС: «Коди УКТ ЗЕД/ДКПП товару/послуг 45.20, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються)», можна зробити висновок, що таблиця даних не подавалася або подавалася без зазначення виду діяльності 45.20. 

Більш докладно про таблицю даних (бланк таблиці – тут) читайте тут, туттут та тут.

Також потрібно подати копії відповідних первинних документів щодо надання послуг шиномонтажу:

  • договори з клієнтами (за їх наявності);
  • рахунки, що виставлені клієнтам та банківські виписки, що свідчать про оплату таких рахунків;
  • акти наданих послуг, що складені на підставі виставлених рахунків.

акож можна додати текстове пояснення у довільній формі про те, що це є основною діяльністю підприємства.

Також читайте наш тематичний розділ щодо блокування ПН тут та консультації - тут та тут.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024925
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202428
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249035
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202434